Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанчук, А. О.-
dc.date.accessioned2024-09-27T08:04:23Z-
dc.date.available2024-09-27T08:04:23Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationПанчук А. О. Контрольні та сервісні механізми у морських портах: організаційно-правова характеристика та принципи «доброго урядування» / А. О. Панчук // Правова позиція, № 2 (43), 2024. С. 91-101.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6772-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано контрольні та сервісні процедури, що здійснюються у морських портах світу та України. Зосереджено увагу на особливостях здійснення PSC як одного з найбільш характерних і специфічних саме для морського транспорту видів портового контролю. Ґрунтуючись на опрацюванні вітчизняних та зарубіжних досліджень у сфері публічного адміністрування морської та портової діяльності, аналізі специфіки контрольних повноважень інспекцій держави порту, а також сервісних механізмів у морських портах надано їх організаційно-правову характеристику, актуалізовано значення та визначено шляхи впровадження принципів «доброго урядування» у систему управління портовою галуззю та портові процедури в Україні. Підкреслено, що на підставі опрацювання світового досвіду здійснення PSC його процедури постійно модернізуються та вдосконалюються для досягнення кращих практик, протоколів роботи та вироблення керівних рекомендацій IMO. Звернено увагу на недоліки процедур PSC у морських портах України та запропоновано напрямки їх удосконалення. Відзначено, що подолання проблеми субстандартного судноплавства є сферою відповідальності багатьох залучених суб’єктів: судновласників, держав прапорів, класифікаційних товариств тощо. Саме розуміння необхідності колективної роботи та комплексного підходу для досягнення головної мети – забезпечення безпеки мореплавства – є провідним для галузі. Проаналізовано та класифіковано публічні послуги, доступні у морських портах України, у залежності від суб’єкта надання, характеру та особливостей формування цінової політики. Окремою категорією послуг (сервісів), які реалізуються у морських портах визнано ті, що пов’язані з виконанням зобов’язань за міжнародними договорами України. Охарактеризовано стан нормативного впровадження принципів «доброго урядування» у публічне адміністрування та сервісні механізми морських портів. Зауважено, що у цілому ці принципи дотримано у діючому законодавстві через закріплення відповідних керівних правил (стандартів) здійснення портової діяльності та управління нею. Необхідним залишається їх реальне впровадження та наслідування у повсякденній роботі усіма керуючими суб’єктами, що мають відповідні повноваження, можуть чинити вплив на порядок реалізації нормативних приписів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;№ 2 (43), 2024-
dc.subjectпортиuk_UA
dc.subjectпортова діяльністьuk_UA
dc.subjectдержавний портовий контрольuk_UA
dc.subjectпублічне адмініструванняuk_UA
dc.subjectпублічні сервісиuk_UA
dc.subjectдержава портуuk_UA
dc.subject«добре урядування»uk_UA
dc.subjectадміністративні процедуриuk_UA
dc.subjectформальності на морському транспортіuk_UA
dc.titleКонтрольні та сервісні механізми у морських портах: організаційно-правова характеристика та принципи «доброго урядування»uk_UA
dc.title.alternativeControl and service mechanisms in seaports: organizational and legal characteristics and principles of “good governance”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024/2(43)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf768,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.