Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТитаренко, О. О.-
dc.date.accessioned2024-09-13T10:17:10Z-
dc.date.available2024-09-13T10:17:10Z-
dc.date.issued2024-09-13-
dc.identifier.citationТитаренко О. О. Проблемні питання запобігання кримінальним правопорушенням на деокупованих територіях України / О. О. Титаренко // Правова позиція, № 4 (41), 2023. С. 31-36.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6743-
dc.description.abstractНаукова стаття присвячена актуальним проблемам з запобігання кримінальним правопорушенням на деокупованих територіях України в умовах воєнного стану. На підставі власного досвіду, а також аналізу наявної практики діяльності правоохоронних органів на деокупованих територіях, а також аналізу чинного законодавства з питань запровадження стабілізаційних заходів на деокупованих територіях України визначено коло проблемних питань. Встановлено, що до проблемних питань, які виникають на деокупованій території при запобіганні кримінальних правопорушень віднесені такі: 1) визначення часу, з якого територія вважається деокупована; 2) уточнення переліку повноважних суб’єктів, які здійснюють та/або залучаються для протидії кримінальним правопорушенням на деокупованих територіях; 3) уточнення різновидів кримінальних правопорушень щодо яких здійснюється запобігання на деокупованих територіях; 4) визначення часу закінчення активної протидії кримінальним правопорушенням на деокупованих територіях та перехід до звичайного режиму запобіжної діяльності правоохоронних органів. Автором на підставі дослідження виділяється за часом деокупація фактична та юридична, які різняться обсягом робіт з запобігання кримінальним правопорушенням. Визначено також три періоди в межах, яких може бути реалізовані діяльність спеціальних суб’єктів з запобігання кримінальним правопорушенням на деокупованих територіях, а саме: 1) під час самої деокупації відповідної території; 2) під час стабілізаційних заходів на деокупованих територіях; 3) запровадження повноцінної системи запобігання кримінальним правопорушенням на деокупованих територіях, де повністю завершені стабілізаційні заходи. Подальший аналіз положень чинного законодавства з реалізації стабілізаційних заходів на деокупованих територіях Донецької і Луганської областей дав змогу встановити окремі прогалини, які стосуються неповноти закріплених заходів з безпеки, а також залучення обмеженого кола спеціальних суб’єктів до заходів з запобігання кримінальним правопорушенням. Зроблено акцент на можливість активного використання превентивного потенціалу Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України, Військової служби правопорядку ЗСУ у запобіганні кримінальним правопорушенням на деокупованих територіях. На підставі проведеного дослідження автором визначено також основні етапи здійснення запобіжної діяльності правоохоронних органів на деокупованих територіях, конкретизовані кримінальні правопорушення щодо яких здійснюється превентивна робота, а також система суб’єктів, які залучаються до превентивної роботи на різних етапахuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;№ 4 (41), 2023-
dc.subjectдеокупація територійuk_UA
dc.subjectзапобіганняuk_UA
dc.subjectкримінальні правопорушенняuk_UA
dc.subjectсуб’єкти профілактикиuk_UA
dc.titleПроблемні питання запобігання кримінальним правопорушенням на деокупованих територіях Україниuk_UA
dc.title.alternativeProblem issues of criminal offenses prevention in the deoccupied territories of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/4(41)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf471,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.