Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6729
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛегеза, Ю. О.-
dc.date.accessioned2024-09-10T10:25:10Z-
dc.date.available2024-09-10T10:25:10Z-
dc.date.issued2024-09-10-
dc.identifier.citationЛегеза Ю. О. Децентралізація податків та зборів як гарантія соціально-економічного розвитку територіальної громади / Ю. О. Легеза // Правова позиція, № 4 (41), 2023. С. 100-103.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6729-
dc.description.abstractМетою наукової статті визначено дослідження децентралізації податків та зборів як гарантія соціально-економічного розвитку територіальної громади. З’ясовано, що виконання функцій, покладених на органи місцевого самоврядування є неможливим без акумуляції належного обсягу публічних фінансових ресурсів, що формують місцеві бюджети. Підкреслено, що місцеві бюджети є тією нормативною формою, що здатна відобразити функціональні напрями розподілу й перерозподілу публічних фінансових ресурсів на відповідній території, що очевидно впливає на забезпечення якості життя територіальної громади, соціально-економічному розвитку регіону, його інфраструктури, а також позначається на рівні дотримання стандартів надання соціальних, адміністративних, житлово-комунальних та інших видів публічних послуг населенню. Наголошено, що реалізація реформи децентралізації суттєво вплинула на рівень та стан розвитку органів місцевого самоврядування в Україні. Акцентовано, що запровадження більш ефективних форм для базису утворення органів місцевого самоврядування, що базуються на функціонуванні об’єднаних територіальних громад, які утворюються шляхом об’єднання розрізнених сіл, селищ чи навіть міст через їх укрупнення, дозволяє створити більш ефективний економічний базис для задоволення потреб населення. У роботі зроблено висновок, що до системи принципів формування дохідної частини місцевих бюджетів необхідно віднести такі принципи, як: принцип забезпечення потреб громади; принцип достатності; принцип сталості та обґрунтованості доходів бюджетів; принцип оптимальності надходжень; принцип територіальності. На підставі аналізу конструктивних авторських розробок зроблено висновок про складність проблематики фінансово-правового регулювання накопичення публічних фінансових ресурсів в умовах необхідності забезпечення достатності дохідної частини місцевих бюджетів та реалізації завдань із створення умов для розвитку майнової спроможності територіальних громад. Акцентовано, що принципи формування місцевих бюджетів мають корелюватися із х принципами національної бюджетної системи як ціле та його частинаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;№ 4 (41), 2023-
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectфінансова спроможністьuk_UA
dc.subjectнормативно-правове регулюванняuk_UA
dc.subjectподатокuk_UA
dc.subjectподаткова реформаuk_UA
dc.subjectпублічні потребиuk_UA
dc.subjectрегіональна політикаuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectфінансово-правове регулюванняuk_UA
dc.titleДецентралізація податків та зборів як гарантія соціально-економічного розвитку територіальної громадиuk_UA
dc.title.alternativeDecentralization of taxes and fees as a guarantee of the socio-economic development of the territorial communityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023/4(41)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20.pdf332,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.