Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6667
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тягунова, М. Ю. | - |
dc.contributor.author | Киричек, Г. Г. | - |
dc.contributor.author | Костецький, Д. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-21T11:55:18Z | - |
dc.date.available | 2024-08-21T11:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2024-08-21 | - |
dc.identifier.citation | Тягунова М. Ю. Розрахунок економії часу при створенні тесту за допомогою штучного інтелекту / М. Ю. Тягунова, Г. Г. Киричек, Д. В. Костецький // Системи та технології, № 1 (67), 2024. С. 65-71. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6643 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6667 | - |
dc.description.abstract | Дистанційне навчання розвивається вже багато десятиліть, але найбільшу увагу було привернуто до нього з початку поширення пандемії COVID-19, коли у всьому світі було введено карантинні обмеження. Завдяки цьому, про-цес інтеграції цього типу навчання у звичне очне було прискорено [1]. Адже саме дистанційне навчання, завдяки його гнучкості, допомогло продовжити виконувати навчальний план та навчатись майже за графіком, який створюєш сам собі. Але перелічуючи переваги дистанційного навчання, в нього також є і негативні впливи на організм, а саме: погір-шення зору, постави, психологічні аспекти. Дистанційне навчання має багато переваг над звичайним відвідуванням аудиторій тим, що вивчати матеріали можна будь-де, а якщо щось було не зрозуміло, то можна переглянути його ще раз, також лекції й завдання можна завантажити на пристрій і тим самим навчатися без світла або інтернету [2]. Саме під час дистанційного навчання опитування у вигляді тестування стає все більш розповсюдженим та актуальним. Розрахунок економії часу при створенні тестів з використанням штучного інтелекту є основним аспек-том даної роботи. Використовуючи алгоритми штучного інтелекту, було оптимізовано процес створення тестів, зменшуючи час і зусилля, необхідні викладачам. Це передбачає розробку математичної моделі для кількісної оцінки часу, збереженого при використанні штучного інтелекту порівняно з традиційними методами створення тестів вручну. Результати цього розрахунку дають цінну інформацію про підвищення ефективності, яку пропонує штучний інтелект в освітніх установах, що, зрештою, сприятиме вдосконаленню технологічних методологій навчання.У даній роботі розроблено математичну модель розрахунку економії часу при створенні тестів за допомогою штучного інтелекту у порівнянні із власноручною розробкою тестів викладачем. Проведене дослідження показало, що з таким підходом можна досягти економії часу до 62,5%.Також у роботі наведено реалізацію створення тестів обома запропонованими варіантами (зі штучним інтелек-том та без нього) у системі, яка реалізована з використанням фреймворку Laravel.Отримані результати підтверджують доцільність та ефективність використання ШІ при розробці тестів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Системи та технології;No 1 (67), 2024 | - |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | процес створення тестів | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.title | Розрахунок економії часу при створенні тесту за допомогою штучного інтелекту | uk_UA |
dc.title.alternative | Time savings calculation in test creation using Artificial Intelligence | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2024/1(67) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
147-Article Text-278-1-10-20240626.pdf | 868,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.