Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТягунова, М. Ю.-
dc.contributor.authorКиричек, Г. Г.-
dc.contributor.authorКостецький, Д. В.-
dc.date.accessioned2024-08-21T11:55:18Z-
dc.date.available2024-08-21T11:55:18Z-
dc.date.issued2024-08-21-
dc.identifier.citationТягунова М. Ю. Розрахунок економії часу при створенні тесту за допомогою штучного інтелекту / М. Ю. Тягунова, Г. Г. Киричек, Д. В. Костецький // Системи та технології, № 1 (67), 2024. С. 65-71.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6667-
dc.description.abstractДистанційне навчання розвивається вже багато десятиліть, але найбільшу увагу було привернуто до нього з початку поширення пандемії COVID-19, коли у всьому світі було введено карантинні обмеження. Завдяки цьому, про-цес інтеграції цього типу навчання у звичне очне було прискорено [1]. Адже саме дистанційне навчання, завдяки його гнучкості, допомогло продовжити виконувати навчальний план та навчатись майже за графіком, який створюєш сам собі. Але перелічуючи переваги дистанційного навчання, в нього також є і негативні впливи на організм, а саме: погір-шення зору, постави, психологічні аспекти. Дистанційне навчання має багато переваг над звичайним відвідуванням аудиторій тим, що вивчати матеріали можна будь-де, а якщо щось було не зрозуміло, то можна переглянути його ще раз, також лекції й завдання можна завантажити на пристрій і тим самим навчатися без світла або інтернету [2]. Саме під час дистанційного навчання опитування у вигляді тестування стає все більш розповсюдженим та актуальним. Розрахунок економії часу при створенні тестів з використанням штучного інтелекту є основним аспек-том даної роботи. Використовуючи алгоритми штучного інтелекту, було оптимізовано процес створення тестів, зменшуючи час і зусилля, необхідні викладачам. Це передбачає розробку математичної моделі для кількісної оцінки часу, збереженого при використанні штучного інтелекту порівняно з традиційними методами створення тестів вручну. Результати цього розрахунку дають цінну інформацію про підвищення ефективності, яку пропонує штучний інтелект в освітніх установах, що, зрештою, сприятиме вдосконаленню технологічних методологій навчання.У даній роботі розроблено математичну модель розрахунку економії часу при створенні тестів за допомогою штучного інтелекту у порівнянні із власноручною розробкою тестів викладачем. Проведене дослідження показало, що з таким підходом можна досягти економії часу до 62,5%.Також у роботі наведено реалізацію створення тестів обома запропонованими варіантами (зі штучним інтелек-том та без нього) у системі, яка реалізована з використанням фреймворку Laravel.Отримані результати підтверджують доцільність та ефективність використання ШІ при розробці тестів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;No 1 (67), 2024-
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectпроцес створення тестівuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.titleРозрахунок економії часу при створенні тесту за допомогою штучного інтелектуuk_UA
dc.title.alternativeTime savings calculation in test creation using Artificial Intelligenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024/1(67)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147-Article Text-278-1-10-20240626.pdf868,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.