Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/665
Назва: Концептуальні засади розвитку промислового маркетингу в умовах економічної глобалізації
Інші назви: Conceptual principles of industrial marketing under economic globalization
Автори: Бутенко, Н. В.
Ключові слова: промисловий маркетинг
партнерські відносини
суб’єкти промислового ринку
економічні інтереси
industrial marketing
partnerships
actors industrial market
economic interests
Дата публікації: 27-кві-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Гражевська Н. І. Економічні системи епохи глобальних змін / Гражевська Н. І. – К. : Знання, 2008. – 431 с. 2. Чухно А. А. Сучасна фінансово-економічна криза: природа, шляхи і методи її подолання / А. А. Чухно // Економіка України. – 2010. – № 1. – С. 4–18. 3. Примак Т. Від маркетингу відносин до маркетингу утримування клієнтів / Т. Примак // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 3. – С. 42–44.
Серія/номер: Економіка;2/2012
Короткий огляд (реферат): Розглянуто концептуальні засади розвитку промислового маркетингу в умовах економічної глобалізації, а саме ступінь використання промислового маркетингу вітчизняними суб’єктами промислового ринку; чинники, що обумовлюють привабливість і перспективність промислового маркетингу для більшості суб’єктів промислового ринку; класифікаційну модель принципів промислового маркетингу; концептуальні положення та основні компоненти промислового маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/665
Розташовується у зібраннях:2012/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.Бутенко_1.docЕлектронне видання180 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.