Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛеснікова, І. Ю.-
dc.contributor.authorХаліпова, Н. В.-
dc.contributor.authorКузьменко, А. І.-
dc.contributor.authorРазгонов, С. А.-
dc.contributor.authorЛесніков, П. В.-
dc.date.accessioned2024-08-15T07:10:26Z-
dc.date.available2024-08-15T07:10:26Z-
dc.date.issued2024-08-15-
dc.identifier.citationЛеснікова І. Ю. Розробка математичної моделі оптимізації техніко-експлуатаційних параметрів міського електротранспорту / І. Ю. Леснікова, Н. В. Халіпова, А. І. Кузьменко, С. А. Разгонов, П. В. Лесніков // Системи та технології, № 2 (66), 2023. С. 83-96.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6628-
dc.description.abstractСтаття призначена удосконалення пасажирських перевезень на міському електричному транспорті. Розро-блено оптимізаційну модель, яка дозволяє оптимально розподілити наявний рухомий склад по маршрутам міста, що дозволить перевезти якомога більше пасажирів, зменшити витрати на експлуатацію та збільшити комфорт для паса-жирів на тролейбусних маршрутах м. Дніпро. Проаналізовано ефективність від впровадження даної моделі.Важливість якості обслуговування пасажирів збільшується в умовах формування ринкового середовища і роз-витку конкуренції (між окремими видами транспорту). З розвитком ринку транспортних послуг у споживача (паса-жира) з’явилась можливість вибору найбільш якісного, зручного і безпечного виду перевезень. Пасажир буде обирати той вид транспорту, де якість обслуговування (гарантії ввічливості, доброзичливості, комфортності, швидкості, без-пеки і т.д.) найвищі. Вибрані за такими критеріями транспортні підприємства будуть мати більші доходи, прибутки, будуть найбільш конкурентоспроможні.Мета роботи: розробка заходів з підвищення ефективності перевезення пасажирів на міському електричному транспорті.У процесі написання статті були виконані наступні завдання: проаналізовано статистичні дані пасажирських перевезень міським електричним транспортом в Україні та в м. Дніпро; розроблено модель оптимального розподілу рухомого складу на маршрутах міського електричного транспорту; розв’язано задачу оптимізації та проаналізовано результати розв’язку. Розроблена оптимізаційна модель дає змогу оптимізувати кількість рухомого складу, який перевозить наявний пасажиропотік на маршрутах, зменшити експлуатаційні витрати та збільшити рівень комфорту для пасажирів. Також було розраховано основні характеристики деяких маршрутів тролейбусів м. Дніпро; розраховано основні експлу-атаційні характеристики цих маршрутів, за якими було визначено інтервали руху тролейбусів, час оберту на маршруті.В результаті розрахунку оптимізаційної моделі, отримали, що необхідно 52 одиниці рухомого складу, замість 56 (на 8%), середній коефіцієнт комфортності збільшити на 15,7%, вартість години роботи зменшити на 3273,7 грн (8%). Слід зазначити, що зменшення рухомого складу впливає на інтервал руху тролейбусів, але це зменшення відбу-вається на маршрутах, де велика кількість рухомого складу. Інтервал підвищиться в середньому на 1,5 хвилини, що є прийнятним для очікування пасажирами. Також можна вжити заходи для збільшення швидкості руху тролейбусів, наприклад, виділення смуги для громадського транспорту по пр. Слобожанському.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;№ 2 (66), 2023-
dc.subjectпасажирські перевезеннuk_UA
dc.subjectзадача оптимізаціїuk_UA
dc.subjectміський електричний транспортuk_UA
dc.titleРозробка математичної моделі оптимізації техніко-експлуатаційних параметрів міського електротранспортуuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a mathematical model for optimization of technical and operational parameters of urban electric transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/2(66)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
130-Article Text-244-1-10-20240221.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.