Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6626
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСемченко, Н. О.-
dc.contributor.authorУкраїнський, Є. О.-
dc.date.accessioned2024-08-15T06:51:16Z-
dc.date.available2024-08-15T06:51:16Z-
dc.date.issued2024-08-15-
dc.identifier.citationСемченко Н. О. Якість обслуговування пасажирів авіапідприємствами в аеропортових комплексах / Н. О. Семченко, Є. О. Український // Системи та технології, № 2 (66), 2023. С. 108-116.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6626-
dc.description.abstractДля підвищення конкурентоспроможності аеропортових комплексів на світовому ринку авіатранспортних послуг підприємствам доводиться особливу увагу приділяти питанням якості. Першочерговими показниками яко-сті послуг в авіаційній діяльності є авіаційна безпека, регулярність польотів та сервісне обслуговування. Але спектр потреб користувачів авіаційних послуг постійно розширюється і зростають вимоги до забезпечення їх якості. Паса-жир, оцінюючи рівень авіаційного сервісу, сприймає послугу в комплексі, незалежно від того, хто її надає – авіапереві-зник чи аеропорт, та ототожнює виключно з результатами діяльності авіакомпанії. Отже удосконаленням сервісу, наземного та в процесі польоту, займаються авіакомпанії.Стаття присвячена визначенню факторів, що впливають на якість обслуговування пасажирів в аеропортових комплексах як складової забезпечення конкурентоспроможності авіакомпаній. Подано критерії оцінювання якості обслуговування пасажирів в аеропортових комплексах, включаючи послуги на борту літака. Розроблено методику оцінки якості послуг аеропортового комплексу, що передбачає опитування пасажирів з метою отримання особової та загальної інформації щодо якості наданих послуг, виявлення недоліків в обслуговуванні пасажирів в аеропортових комплексах і подальшого удосконалення якості їх роботи. Також опитування дозволить визначити основні напрями роботи керівництва щодо покращення якості роботи аеропортового комплексу задля під-вищення економічних показників його діяльності.Практична значущість результатів дослідження полягає у можливості їх використання як інструменту управ-ління системою якості послуг аеропортового комплексу. Окремі положення можуть бути використані авіакомпаніями для комплексного розвитку наявного конкурентного потенціалу та досягнення успішного їх функціонування на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;№ 2 (66), 2023-
dc.subjectобслуговування пасажирівuk_UA
dc.subjectякість обслуговуваннuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectаеропортовий комплексuk_UA
dc.titleЯкість обслуговування пасажирів авіапідприємствами в аеропортових комплексахuk_UA
dc.title.alternativePassengers service quality by airlines in airport complexesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023/2(66)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
132-Article Text-248-1-10-20240221.pdf630,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.