Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6624
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТягунова, М. Ю.-
dc.contributor.authorЛаврик, В. Р.-
dc.date.accessioned2024-08-14T10:55:59Z-
dc.date.available2024-08-14T10:55:59Z-
dc.date.issued2024-08-14-
dc.identifier.citationТягунова М. Ю. Віртуальна лабораторія як ефективне рішення під час дистанційної освіти / М. Ю. Тягунова, В. Р. Лаврик // Системи та технології, № 2 (66), 2023. С. 125-131.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6624-
dc.description.abstractУ світі, де темпи змін і технологій стрімко прискорюються, навчання є більш важливим і актуальним, ніж будь-коли раніше. Нещодавні зміни в освітньому секторі докорінно змінили парадигму навчання, зокрема дві ключові події: пандемія COVID-19 та початок війни в Україні у 2022 році. Ці виклики вимагають нових та інноваційних рішень у навчальному процесі. Тим часом ситуація в навчальних закладах значно ускладнилася через початок війни в Україні у 2022 році. Ризики для студентів і викладачів, пов'язані з перебуванням в університетських кампусах під час конфлікту, зросли, що порушило важливі питання про те, як проводити і викладати заняття під час війни. Спільним фактором, який відіграв важливу роль у вирішенні цих проблем, стала наявність гаджета, який є у майже кожного: мобільного телефону. Цей пристрій став мостом між студентами та викладачами, дозволяючи проводити лекції та практичні заняття в режимі онлайн навіть тоді, коли фізичний доступ до університету був обмежений.Віртуальні лабораторії стають відповіддю на сучасні виклики у навчанні та надають студентам можливість отримати якісну освіту в умовах обмежень та кризи. Віртуальні лабораторії дозволяють студентам розвивати нави-чки та вдосконалювати свої знання, не виходячи з дому або з безпечного місця. Це інноваційні рішення, які підтримують навчальний процес і сприяють підвищенню якості освіти. Таким чином, віртуальні комп'ютерні лабораторії є необ-хідним елементом освітнього простору, який може гарантувати навчання та розвиток учнів навіть у найскладніших ситуаціях.У роботі проведено аналіз предметної області, визначено задачі, які потрібно вирішувати при створення вір-туальної лабораторії. Також було проаналізовано програмне забезпечення для віддаленого доступу до лабораторії. Описано приклад задач, які доцільно вирішувати в рамках напряму компʼютерної інженерії і наведено загальні риси завдань, для яких доцільно створювати віртуальні лабораторії. У роботі було розроблено структурну схему вірту-альної лабораторії, яка є базовою для будь-яких спеціальностей. Також було запропоновано та обґрунтовано вибір апаратної та програмної складової віртуальної лабораторії в межах ВНЗ та у віддалених користувачів, розроблено та описано алгоритм функціонування системи загалом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;№ 2 (66), 2023-
dc.subjectвіддалений доступuk_UA
dc.subjectвіртуальна лабораторіяuk_UA
dc.subjectикладачuk_UA
dc.subjectпеціалізоване обладнанняuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.titleВіртуальна лабораторія як ефективне рішення під час дистанційної освітиuk_UA
dc.title.alternativeVirtual laboratory as an effective solution during distance educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023/2(66)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
134-Article Text-252-1-10-20240221.pdf489,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.