Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6555
Название: Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок
Авторы: Шпак, К.О.
Ключевые слова: зовнішній ринок
план
стратегія розширення
продукт
управління
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства
організація
Дата публикации: 30-июл-2024
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Шпак К.О. Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 50 с.
Серия/номер: 073 «Менеджмент»;2024
Аннотация: Метою роботи є створення послідовного плану для організації для виходу на зовнішні ринки на прикладі власної торгової марки ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», аналіз основних напрямків діяльності організації, визначення можливостей та загроз діяльності, а також дослідження економічної ефективності підприємства. У роботі розглянуті основні методи та форми виходу на міжнародну арену, а також визначенні як слабкості, так і сильні сторони кожного з них. Визначені основні проблеми при розширенні підприємства та роль управління при зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Був досліджений досвід інших підприємств, що стало поштовхом до створення власної стратегії, яку я пропоную для розширення ринку збуту для продукції ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Проведений аналіз загроз для компанії та на основі SWOT – аналізу та запропоновані управлінські рішення для удосконалення роботи підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6555
Располагается в коллекциях:Спеціальність: 073 Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_Shpak_Kateryna__073_Bak.pdf.pdf1,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.