Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6544
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пайос, Є.С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-30T07:05:37Z | - |
dc.date.available | 2024-07-30T07:05:37Z | - |
dc.date.issued | 2024-07-30 | - |
dc.identifier.citation | Пайос Є.С. Психологічні умови конструктивного впливу у конфліктних ситуаціях: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 58 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6544 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена аналізу проблеми поведінки осіб юнацького віку в конфліктних ситуаціях. Під час написання роботи було здійснено теоретичний аналіз різних аспектів проблеми конфлікту; теоретично обґрунтовано психологічні умови конструктивного впливу у конфліктних ситуаціях (асертивність особистості, розвиненість емоційного інтелекту, використання конструктивних копінг-стратегій в конфліктних ситуаціях); емпірично досліджено особливості поведінки досліджуваних в конфлікті та психологічні умови конструктивного впливу в конфліктних ситуаціях. За результатами дослідження робочу гіпотезу було підтверджено. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 053 «Психологія»;2024 | - |
dc.subject | конфлікт | uk_UA |
dc.subject | конфліктність | uk_UA |
dc.subject | конструктивний вплив | uk_UA |
dc.subject | асертивність | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | копінг-стратегії | uk_UA |
dc.subject | юнацький вік | uk_UA |
dc.title | Психологічні умови конструктивного впливу у конфліктних ситуаціях | uk_UA |
dc.type | Diplom work | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Спеціальність: 053 Психологія |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_Pajos_053_Bak.pdf | 1,12 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.