Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/648
Назва: Системний підхід у міжнародному маркетингу туристичних дестинацій
Інші назви: System approach in international marketing of Tourist Destinations
Автори: Горб, К. М.
Ключові слова: туристична дестинація
міжнародний маркетинг туристичних дестинацій
міжнародна маркетингова діяльність
tourist destination
International Marketing Tourist Destinations
international marketing activities
Дата публікації: 26-кві-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Горохов А. Ф. Комплексный подход к формированию маркетинговой стратегии развития туристической дестинации : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. экон. наук : спец. 08.00.05 “Экономика и управление народным хозяйством (маркетинг)” / А. Ф. Горохов. – СПб., 2007. – 17 с. 2. Зорин А. Дестинация : монография / Зорин А., Зорин И. – М. : РМАТ, 2009. – 90 с. 3. Кирьянова Л. Г. Маркетинг дестинаций как современный подход к управлению туристским регионом / Л. Г. Кирьянова // Известия Томского политехнического университета. Экономика. – 2010. – Т. 316. – № 6. – С. 35–40. 4. Ткаченко Т. І. Територіально сфокусований розвиток суб’єктів туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / Ткаченко Т. І. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/ Articles/KultNar/knp81/pdf/knp81_56-64.pdf. 5. Панкрухин А. П. Маркетинг территорий / Панкрухин А. П. – М. : РАГС, 2006. – 416 с. 6. Петруня Ю. Є. Міжнародний туристичний маркетинг регіону / Ю. Є. Петруня, К. М. Горб // Механізм регулювання економіки. – 2009. – № 3. – Т. 2. – С. 243–249. 7. Маркетинг туризма на национальном уровне и региональном уровне [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.turbooks.ru/stati/marketing/237-marketing-turizma-na-nacionalnom-urovne.html. 8. Мальська А. П. Міжнародний туризм і сфера послуг : підручник / Мальська А. П., Антонюк Н. В., Ганич Н. М. – К. : Знання, 2008. – 661 с.
Серія/номер: Економіка;2/2012
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено формулюванню загальних положень міжнародного маркетингу туристських дестинацій, розгляду їх як суб’єкта, продукту та об’єкта маркетингової діяльності, вдосконаленню поняття дестинації, виділенню різних її таксономічних рівнів з погляду інституціонального забезпечення їх міжнародної маркетингової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/648
Розташовується у зібраннях:2012/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.Горб_1.docЕлектронне видання125,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.