Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтасовський, А. В.-
dc.date.accessioned2024-02-13T11:39:16Z-
dc.date.available2024-02-13T11:39:16Z-
dc.date.issued2024-02-13-
dc.identifier.citationСтасовський А. В. Створення ігрового додатку складної архітектури в cередовищі Unity з використанням фрейм-ворків: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 122 «Комп’ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6388-
dc.description.abstractМетою роботи є дослідження створення ігрового додатку зі складною архітектурою в середовищі Unity з використанням фреймворків. Робота зосереджена на розробці гри, яка демонструє передові архітектурні патерни та принципи для покращення модульності, масштабованості та супроводжуваності. У дослідженні вивчаються різні фреймворки, доступні для розробки ігор на Unity, в тому числі для систем типу "сутність-компонент", ін’єкції залежностей, управління станами. Використовуючи ці фреймворки, робота має на меті досягти гнучкої та розширюваної архітектури, яка сприяє повторному використанню коду та полегшує ітеративний процес розробки. Основними результатами дослідження є розробка та реалізація ігрового додатку, який демонструє застосування цих фреймворків в Unity. Робота демонструє переваги використання фреймворків для спрощення розробки, покращення організації коду та підвищення загальної продуктивності гри. Крім того, дослідження розглядає наукову новизну застосування цих фреймворків у середовищі Unity, роблячи внесок в існуючий масив знань про архітектуру розробки ігор. Практична цінність полягає в тому, що розробники отримують уявлення про використання фреймворків для ефективного створення складних ігрових додатків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseries122 «Комп'ютерні науки»;2023-
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectрозробка ігорuk_UA
dc.subjectфреймворкиuk_UA
dc.subjectоб’єктно-компонентна системаuk_UA
dc.subjectін’єкція залежностейuk_UA
dc.subjectуправління станамиuk_UA
dc.subjectмодульністьuk_UA
dc.subjectмасштабованістьuk_UA
dc.subjectповторне використання кодуuk_UA
dc.subjectітеративна розробкаuk_UA
dc.titleСтворення ігрового додатку складної архітектури в cередовищі Unity з використанням фрейм-ворківuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Stasovskyi_122_Bak.pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.