Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, О.В.-
dc.date.accessioned2024-01-11T09:45:36Z-
dc.date.available2024-01-11T09:45:36Z-
dc.date.issued2024-01-11-
dc.identifier.citationШумкова О.В. Засади впровадження міжнародного маркетингу у діяльність інноваційно-орієнтованих підприємств. Науковий погляд: економіка та управління, № 3 (83) / 2023. С. 146-151.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6329-
dc.description.abstractУ статті було досліджено стан експорту та імпорту продукції Україною та визначено, що для подальшого розвитку глобалізаційної діяльності інноваційно-орієнтованих підприємств та формування стійких взаємовідносин зі споживачами на міжнародному ринку, необхідно використовувати інструменти міжнародного маркетингу. У дослідженні визначено головні відмінні риси міжнародного маркетингу від традиційного, розглянуто основні різновиди міжнародного маркетингу та запропоновано етапи впровадження міжнародного маркетингу у діяльність інноваційно-орієнтованого підприємства. Автором було сформовано основні причини застосування міжнародного маркетингу у діяльності інноваційно- орієнтованого підприємства та перелічено переваги його використання при розширенні діяльності на глобальному ринку. Також наголошено, що перед виходом на новий ринок підприємству необхідно провести детальний аналіз та розробити стратегію, щоб забезпечити успіх у глобальному бізнес-середовищіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 3 (83) / 2023-
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectміжнародна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectінноваційне підприємствоuk_UA
dc.subjectглобальний ринокuk_UA
dc.titleЗасади впровадження міжнародного маркетингу у діяльність інноваційно-орієнтованих підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/3(83)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf464,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.