Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, М. М.-
dc.date.accessioned2024-01-10T11:15:39Z-
dc.date.available2024-01-10T11:15:39Z-
dc.date.issued2024-01-10-
dc.identifier.citationРуденко М. М. Нормативно-правовий акт як інструмент адміністративно-правового забезпечення організації та діяльності МВС України. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 14-17.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6318-
dc.description.abstractУ статті розриті особливості нормативно-правового акту, як інструменту адміністративно-правого забезпечення організації та діяльності МВС України. Узагальнено, що система законодавства України є такою що у більшості випадків закони України, які містять адміністративно-правові норми перед правозастосуванням уточняються, деталізуються у підзаконних нормативно-правових актах. Доведено, що широко це застосовується для забезпечення організації та діяльності МВС України. Це десятки підзаконних нормативно-правових, які видані на основі законів України «Про Національну поліцію», «Про Національну гвардію України», «Про Державну прикордонну службу України», Кодексу цивільного захисту України, «Про адміністративні послуги» та ін. Це правотворчий підзаконний напрямок діяльності Кабінету Міністрів України, МВС України, Національної поліції, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Головного управління Національної гвардії України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій та деяких інших суб’єктів публічної адміністрації. Розпорядча діяльність адміністративних органів шляхом ухвалення нових вторинних правил загального характеру, обов’язкових до виконання. Видання підзаконних нормативно-правових актів має подвійну юридичну природу, вони є інструментом адміністративної діяльності МВС України, відокремлених підрозділів та правотворчою діяльністю адміністративних органів. Розпорядча діяльність адміністративних органів МВС України є, як правило трьох ступеневою: перший рівень – це постанови Кабінету Міністрів України; другий – нормативно-правові накази МВС України; нормативно-правові накази відокремлених підрозділів МВС України. Підзаконні нормативно-правові акти МВС України, в частині, чи в цілому, можуть бути скасуванні в порядку адміністративного судочинства. Зроблено висновок, що нормативно-правовий акт, як інструмент адміністративно-правого забезпечення організації та діяльності МВС – це правотворчий підзаконний засіб адміністративної (розпорядчої) діяльності адміністративних органів МВС України, з метою уточнення, деталізації спеціальних та деяких інших законів, що врегульовують внутрішні функції держави до моменту їх правозастосування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;№ 3 (40), 2023-
dc.subjectадміністративний органuk_UA
dc.subjectвнутрішні функції державиuk_UA
dc.subjectзаконодавствоuk_UA
dc.subjectінструмент публічної адміністраціїuk_UA
dc.subjectнорма праваuk_UA
dc.subjectнормативно-правовий актuk_UA
dc.subjectправотворчістьuk_UA
dc.subjectрозпорядча діяльністьuk_UA
dc.titleНормативно-правовий акт як інструмент адміністративно-правового забезпечення організації та діяльності МВС Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/3(40)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf300,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.