Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6281
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦибульник, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2023-12-28T09:28:44Z-
dc.date.available2023-12-28T09:28:44Z-
dc.date.issued2023-12-28-
dc.identifier.citationЦибульник Н. Ю. Деякі питання визначення юридичного складу адміністративного правопорушення безпекового законодавства. Правова позиція, № 3 (40), 2023. С. 184-188uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6281-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано окремі аспекти визначення юридичного складу адміністративного правопорушення безпекового законодавства. Зазначено, що специфіка адміністративних правопорушень безпекового законодавства якісно відображається в складі правопорушення та залежить від обраного підходу до розуміння адміністративного правопорушення та впливу особливостей, яких опосередковано сферою безпекових відносин. Виокремлено загальні ознаки, які притаманні складам адміністративних правопорушень безпекового законодавства, зокрема: 1) об’єктивна сторона виражена в вчиненні суспільно небезпечного діяння; 2) діяння має прояв у протиправній дії чи бездіяльності; 3) суб’єктивна сторона виражена певною формою вини (умислу або необережності) дією чи бездіяльністю; 4) об’єкт посягання знаходяться під охороною адміністративного законодавства тощо. Встановлено, що об’єктом адміністративних правопорушень, які порушують безпекове законодавство, можуть слугувати різного виду суспільні відносини незалежно від їх видової приналежності до безпекових правовідносин. При цьому, ідентифікація правопорушення як такого, що порушує безпекове законодавство, відбуватиметься, якщо хоча б одна з ознак складу правопорушення пов’язана з порушенням безпекового законодавства. Запропоновано внесення змін до законодавства про адміністративні правопорушення, що стосуються: а) визначення ознак загального об’єкту адміністративних проступків; б) встановлення відповідності категоріального апарату деліктного законодавства до положень чинних нормативно-правових актів; в) удосконалення положень КУпАП шляхом виокремлення в якості обов’язкової ознаки складів правопорушень, що посягають на безпекове законодавство – кваліфікуючу ознаку вчинення правопорушення в умовах особливого періоду. Виокремлено специфічні ознаки складів військових проступків як різновиду адміністративних правопорушень, що порушують безпекове законодавство: суб’єкт вчинення правопорушення завжди спеціальний; при встановлення фактичних обставин справи значення мають не лише положення законодавства, але й акти індивідуальної дії та документи. що супроводжують несення військової служби; склади такого виду адміністративних правопорушень переважно є формальними.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;№ 3 (40), 2023-
dc.subjectадміністративне правопорушенняuk_UA
dc.subjectсклад адміністративного правопорушенняuk_UA
dc.subjectсектор безпекиuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.subjectсуб’єкт правопорушенняuk_UA
dc.titleДеякі питання визначення юридичного складу адміністративного правопорушення безпекового законодавстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023/3(40)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
36.pdf345,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.