Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6274
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Легеза, Є. О. | - |
dc.contributor.author | Собакарь, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T08:00:34Z | - |
dc.date.available | 2023-12-28T08:00:34Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-28 | - |
dc.identifier.citation | Легеза Є. О., Собакарь А. О. Особливості адміністративно-правового регулювання в сфері охорони водних ресурсів. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування, № 8. 2023. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-5746 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6274 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості адміністративно-правового регулювання в сфері охорони водних ресурсів. У статті доведено, що за короткий історичний період незалежна Україна створила основу для державної системи правового регулювання використання потенціалу водних ресурсів. Однак наявність проблем у сфері його використання в ході сучасного соціально-економічного розвитку держави вимагає подальшого системного розвитку водного законодавства та його неухильного дотримання, а також удосконалення нормативно-правової бази в галузі охорони та використання водних ресурсів. Запропоновано розробити концепцію реформування сфери охорони та відтворення водних ресурсів, раціонального використання водних ресурсів, розвитку водного господарства та меліорації після завершення воєнного стану. Концепція спрямована на охорону та відтворення водних ресурсів, раціональне використання водних ресурсів, розвиток водного господарства та меліорації, забезпечення впровадження інтегрованого управління водними ресурсами на басейновому рівні, включаючи реформування організаційної структури Державного агентства водних ресурсів України та підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління, а також управління у сфері водопровідно-каналізаційного господарства. Передбачається запровадження ринкових принципів. Підкреслено, що управління в галузі використання і охорони вод спрямоване на забезпечення дотримання всіма юридичними та фізичними особами вимог водного законодавства. Екологічний менеджмент охоплює стан навколишнього природного середовища та водних об’єктів, здійснення водокористувачами природоохоронних заходів, забезпечення заходів екологічної безпеки та дотримання водного законодавства, екологічних норм і правил. Діяльність з управління здійснюється шляхом обстеження стану суб’єктів та об’єктів навколишнього природного середовища з метою отримання інформації та прийняття на її основі управлінських рішень. Система відповідальності за порушення водного законодавства має основні риси системи відповідальності за порушення екологічного законодавства. Так, у разі порушення водного законодавства винна особа може бути притягнута до дисциплінарної, цивільно-правової або кримінальної відповідальності відповідно до законодавства України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НАУКОВО-ОСВІТНІЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування;№ 8. 2023 | - |
dc.subject | адміністративно-правове регулювання | uk_UA |
dc.subject | відповідальність | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | право на безпечне охорону навколишнього середовища | uk_UA |
dc.subject | охорона водних ресурсів | uk_UA |
dc.title | Особливості адміністративно-правового регулювання в сфері охорони водних ресурсів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра публічного та приватного права |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
document (7).pdf | 240,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.