Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвашова, Л. М.-
dc.contributor.authorШевченко, Н. І.-
dc.date.accessioned2023-12-27T09:06:44Z-
dc.date.available2023-12-27T09:06:44Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.identifier.citationІвашова Л. М., Шевченко Н. І. Cтратегічні напрями розвитку системи управління державними фінансами: цифровізація процесів моніторингу та контролю. Публічне управління та митне адміністрування, №3 (38) 2023. C. 34-42.uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6264-
dc.description.abstractУ статті означено особливості управління державними фінансами з використанням цифрових технологій під час здійснення фінансового моніторингу та фінансового контролю. Обґрунтовано, що дефіцит бюджету, тіньова економіка та корупція є рушійними чинниками подальшого удосконалення та розвитку механізмів фінансового моніторингу та контролю. Доведена необхідність зростання значимості цифрових трансформацій системи державного фінансового моніторингу та контролю, підвищення їх якості та ефективності. Авторами обґрунтовано, що сучасна модель державного моніторингу за фінансовими операціями та фінансового контролю в Україні має низку негативних особливостей. Доведено, що відсутність єдиної міжвідомчої бази даних сформованої за результатами фінансового моніторингу та контролю не дозволяє забезпечити високу ефективність функціонування фінансової системи держави. Зазначено, що слабкі ІТ-механізми державного фінансового моніторингу і контролю не забезпечують реалізацію завдань антикорупційної політики, не сприяють запобіганню й протидії корупції та проявам тіньової економіки, що призводить до гібридизації влади. Авторами зауважено, що системи державного фінансового моніторингу і контролю в різних європейських країнах мають певні відмінності, діють за єдиним стандартом і єдиною концептуальною базою. Обґрунтовано, що концептуальні засади фінансового моніторингу та контролю в Україні мають базуватися на вимогах управління державними фінансами, що діють в країнах ЄС та містяться в базових документах Міжнародної організації вищих органів фінансового контролю (INTOSAI). Зважаючи на зарубіжний досвід запропоновано стратегічні напрями реформування та вдосконалення державного моніторингу та фінансового контролю в Україні. Обґрунтовано, що подальше ігнорування проблем фінансового моніторингу та контролю, а також гальмування процесу повноцінної реформи системи державного фінансового моніторингу та фінансового контролю призведе до зростання організованої економічної злочинності, збереження тіньового сектору та корупції й подальшої гібридизації влади. Запропоновано на основі системного підходу алгоритм цифрової трансформації системи управління державними фінансами в частині фінансового моніторингу та фінансового контролю, як на теоретичному так і на практичному рівнях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;№3 (38) 2023-
dc.subjectдержавний фінансовий контрольuk_UA
dc.subjectдержавний фінансовий моніторингuk_UA
dc.subjectцифрові трансформації фінансового моніторингу і фінансового контролюuk_UA
dc.subjectфінансовий контроль в європейських країнахuk_UA
dc.titleCтратегічні напрями розвитку системи управління державними фінансами: цифровізація процесів моніторингу та контролюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/ №3(38)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf472,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.