Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, В. М.-
dc.date.accessioned2023-12-26T10:54:28Z-
dc.date.available2023-12-26T10:54:28Z-
dc.date.issued2023-12-26-
dc.identifier.citationПасічник В. М. Державний фінансовий контроль як чинник забезпечення національної безпеки України. Публічне управління та митне адміністрування, №3 (38) 2023. С. 107-113.uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6253-
dc.description.abstractЗабезпечення національної безпеки та зміцнення держави, її інституцій, як єдиного організму, є складним завданням, оскільки це вимагає оцінювання та упередження ризиків, які можуть мати вплив як зовнішніх та внутрішніх факторів в масштабі усіх сфер публічного управління. Застосування заходів державного фінансового контролю має можливість стати гарантом національної безпеки. У статті проаналізовано засади державного фінансового контролю, визначено його види, форми та методи,проведено розгляд і порівняння їх сутності та відмінностей у контексті забезпечення національної безпеки держави. Зроблено висновок, що сьогодні корупція усе ще є гальмом соціально-економічного розвитку та чинником дестабілізації українського суспільства і перетворилася в реальну загрозу національній безпеці і конституційному ладу України. Вирішити ці та інші проблеми можна шляхом посилення державного фінансового контролю, який є однією з найбільш важливих функцій державного управління. Визначено основні підходи щодо вдосконалення системи ДФК: система ДФК повинна бути заснована на єдиних міжнародних стандартах щодо організації внутрішнього й зовнішнього аудиту; створення умови щодо удосконалення стандартів контролю та аудиту, підвищення рівня кваліфікації аудиторів; встановлена індивідуальна відповідальність керівників усіх рівнів, яка визначається щодо кожного аспекту їхньої діяльності, включаючи повну відповідальність за управління фінансовими ресурсами, дотримання принципу прозорого бюджетування та ефективності використання публічних фінансів. Запропоновано розглядати державний фінансовий контроль як одну із ключових засад національної безпеки на усіх рівнях державного управління: державному, регіональному, місцевому. Сформовано думку, що правоохоронні органи влади мають особливе місце у забезпеченні національної безпеки держави, що означає необхідність впровадження та реалізацій політик державного фінансового контролю в правоохоронній системі потрібно запроваджувати на якісно найвищому рівні. Врахування перспектив розвитку в загальнодержавному масштабі, а також прийняття відповідних заходів дозволить суттєво зміцнити фінансову стабільність держави, зміцнити її державні інституції, що є необхідною умовою досягнення національної безпеки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;№3 (38) 2023-
dc.subjectфінансовий контрольuk_UA
dc.subjectдержавний внутрішній фінансовий контрольuk_UA
dc.subjectаудитuk_UA
dc.subjectвнутрішній аудитuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.titleДержавний фінансовий контроль як чинник забезпечення національної безпеки Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/ №3(38)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf330,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.