Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегеза, Є.О.-
dc.contributor.authorЛегеза, Ю.О.-
dc.date.accessioned2023-12-25T07:24:39Z-
dc.date.available2023-12-25T07:24:39Z-
dc.date.issued2023-12-25-
dc.identifier.citationЛегеза Є.О., Легеза Ю.О. Адміністративно-правові засади охорони водних ресурсів. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права, Випуск 2, 2023. С. 116-120.uk_UA
dc.identifier.issn2710-1126-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6245-
dc.description.abstractРозкрито правове регулювання у сфері охорони водних ресурсів. Доведено, що за короткий історичний проміжок часу в незалежній Україні створені основи національної системи правового регулювання використання водно-ресурсного потенціалу. Однак наявність проблем у сфері його використання у процесі сучасного соціально-економічного розвитку держави потребує подальшого системного розвитку водного законодавства та його неухильного дотримання, удосконалення нормативно-правової бази з питань охорони та використання водних ресурсів. Запропоновано розробити Концепції реформування сфери охорони та відтворення вод, раціонального використання водних ресурсів та розвитку водного господарства і меліорації земель після завершення воєнного стану. Зазначеною концепцією буде мета реформування сфери охорони та відтворення вод, раціонального використання водних ресурсів та розвитку водного господарства і меліорації земель для забезпечення впровадження інтегрованого управління водними ресурсами за басейновим принципом, включаючи реформування організаційної структури як Держводагентства, так і підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління, та передбачає впровадження ринкових засад господарювання в сфері надання послуг водопостачання та водовідведення. Акцентовано увагу, що контроль за використанням та охороною вод полягає в забезпеченні додержання всіма юридичними та фізичними особами вимог водного законодавства. Об’єктами екологічного контролю виступають: стан довкілля та водних об’єктів, виконання заходів з охорони довкілля водокористувачами, забезпечення заходів екологічної безпеки, дотримання водного законодавства, екологічних норм і правил. Контрольна діяльність втілюється в проведенні інспекторських перевірок суб’єктів господарської діяльності, стану об’єктів довкілля з метою отримання інформації та прийняття на її основі управлінських рішень. Інституту відповідальності за порушення водного законодавства притаманні основні риси відповідальності за порушення природоохоронного законодавства. Так, у разі порушення водного законодавства винна особа може бути притягнута до дисциплінарної, цивільно-правової або кримінальної відповідальності згідно із законодавством України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГромадська наукова організація «Фундація публічно-правових ініціатив»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesДніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права;Випуск 2, 2023-
dc.subjectправо на безпечне навколишнє середовищеuk_UA
dc.subjectправове регулювання, відповідальністьuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectохорона водних ресурсівuk_UA
dc.titleАдміністративно-правові засади охорони водних ресурсівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра публічного та приватного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
406-Текст статті-841-1-10-20230731.pdf273,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.