Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6136
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДжинджоян, В. В.-
dc.date.accessioned2023-11-27T09:36:19Z-
dc.date.available2023-11-27T09:36:19Z-
dc.date.issued2023-11-27-
dc.identifier.citationДжинджоян В. В. Розробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі України. Nauka i studia, №4(206) , 2020. С. 36-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6136-
dc.description.abstractВ статті розроблено економетричну модель, що на відміну від наявних інструментів дозволяє нівелювати недоліки суб’єктивності та односторонньої направленості існуючих економетричних моделей за рахунок синтезу якісних та кількісних елементів, та надає можливість вироблення інструментів, механізмів, підходів до підвищення мотивації бізнесу до реалізації соціально відповідальних стратегій розвитку серед підприємств туристичної галузі України. Проаналізовано яким чином підприємства туристичної галузі України реалізують соціальні функції як екстернальний ефект від основної діяльності. Зазначено, що підприємства туристичної галузі серед сфер, які мають позитивний вплив на соціальну сферу реалізують лише невелику кількість опцій з наявних. Доведено, що підприємства сприймають соціальну парадигму в цілому та виконання своїх соціальних функцій зокрема не досить позитивно. Деякі підприємства, реалізують свої соціальні функції усвідомлено формуючи певну політику або заходи, однак більша частина не сприймає соціальну парадигму як важливий інструмент для розвитку не тільки власного бізнесу, а й покращення соціально-економічного стану національної економіки в цілому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesNauka i studia;№4(206) , 2020-
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectеконометрична модельuk_UA
dc.subjectсоціальна функціяuk_UA
dc.subjectоцінки ефективності реалізаціїuk_UA
dc.titleРозробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28.pdf591,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.