Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджоян, В. В.-
dc.date.accessioned2023-11-27T09:36:19Z-
dc.date.available2023-11-27T09:36:19Z-
dc.date.issued2023-11-27-
dc.identifier.citationДжинджоян В. В. Розробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі України. Nauka i studia, №4(206) , 2020. С. 36-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6136-
dc.description.abstractВ статті розроблено економетричну модель, що на відміну від наявних інструментів дозволяє нівелювати недоліки суб’єктивності та односторонньої направленості існуючих економетричних моделей за рахунок синтезу якісних та кількісних елементів, та надає можливість вироблення інструментів, механізмів, підходів до підвищення мотивації бізнесу до реалізації соціально відповідальних стратегій розвитку серед підприємств туристичної галузі України. Проаналізовано яким чином підприємства туристичної галузі України реалізують соціальні функції як екстернальний ефект від основної діяльності. Зазначено, що підприємства туристичної галузі серед сфер, які мають позитивний вплив на соціальну сферу реалізують лише невелику кількість опцій з наявних. Доведено, що підприємства сприймають соціальну парадигму в цілому та виконання своїх соціальних функцій зокрема не досить позитивно. Деякі підприємства, реалізують свої соціальні функції усвідомлено формуючи певну політику або заходи, однак більша частина не сприймає соціальну парадигму як важливий інструмент для розвитку не тільки власного бізнесу, а й покращення соціально-економічного стану національної економіки в цілому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesNauka i studia;№4(206) , 2020-
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectеконометрична модельuk_UA
dc.subjectсоціальна функціяuk_UA
dc.subjectоцінки ефективності реалізаціїuk_UA
dc.titleРозробка методики оцінки ефективності реалізації соціальних функцій на підприємствах туристичної галузі Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf591,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.