Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6127
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСазонець, І. Л.-
dc.contributor.authorДжинджоян, В. В.-
dc.date.accessioned2023-11-24T12:49:08Z-
dc.date.available2023-11-24T12:49:08Z-
dc.date.issued2023-11-24-
dc.identifier.citationСазонець І. Л., Джинджоян В. В. Науково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складової. Ефективна економіка, №11, 2019.uk_UA
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6127-
dc.description.abstractУ статті здійснено обґрунтування напрямів реалізації соціальної складової туристичними підприємствами в сучасних соціально-економічних умовах. Встановлено, що інтерес сучасних дослідників до проблеми конкретизації науково-методичних підходів до визначення функцій туристичних підприємств віддзеркалюють ідеї декількох методологічних течій, а саме: маркетинговий, соціологічний, культурологічний, економічний підходи. Разом з тим проблема дослідження соціальних векторів функціонування туристичних компаній залишилася поза межами наукових розвідок вчених. Резюмовано, що сучасний туризм є особливою соціальною сферою економіки, потужною індустрією, яка виробляє до 10% світового валового продукту, в якій зайняті мільйони співробітників та залучені величезні капітали. У якості продукції туристичних компаній виступають результати діяльності, спрямованої на організацію дозвілля, рекреації, відпочинку і лікування населення, і яка реалізується за допомогою виконання наступних функцій: виробництво послуги, продаж (збут), маркетинг, організація виробничого процесу, фінансово-господарська діяльність. Узагальнено, що сучасний туризм потребує вивчення умов, що визначають масовість туризму, формування цілих туристичних потоків на основі їх соціального статусу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕфективна економіка;№11, 2019-
dc.subjectсоціумuk_UA
dc.subjectсоціальна реальністьuk_UA
dc.subjectтуристичні компаніїuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectподорожіuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectнаукові підходиuk_UA
dc.titleНауково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складовоїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13.pdf280,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.