Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРазінькова, М. Ю.-
dc.contributor.authorНебаба, Н. О.-
dc.date.accessioned2023-11-15T12:03:52Z-
dc.date.available2023-11-15T12:03:52Z-
dc.date.issued2023-11-15-
dc.identifier.citationРазінькова М. Ю., Небаба Н. О. Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств. Економічний простір, №143, 2019.uk_UA
dc.identifier.issn2224-6290-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6083-
dc.description.abstractУ статті з’ясовані особливості інтернет-брендингу як фактора конкурентоспроможності туристичних підприємств. З’ясовано, що підприємствам туристичної сфери притаманне зацікавлення в отриманні великих прибутків від продаж та прагнення, щоб клієнти обирали для забезпечення своїх потреб саме їхні фірми. Інтернет-брендинг, який можна розглядати як важливий інструмент створення брендів туристичних підприємств, може стати додатковою перевагою у напрацюванні позитивного іміджу туристичних фірм та посилення споживацької лояльності, адже Інтернет дає змогу для надання необмеженого обсягу інформаційних даних. Кількість останніх визначається індивідуально самим користувачем. Порівняно з традиційно поширеними технологічними засобами реклами, засобами Інтернет-брендингу надається можливість встановити діалог зі споживачами та зворотній зв'язок, при цьому, він, з інвестиційного погляду, вимагає менших затрат. Доведено, що без потужного та легковпізнаваного бренду не можливо гарантувати те, що споживач Інтернету матиме ціль зайти на сайт туристичної фірми, і ще менша можливість того, що користувач зайде на нього повторно. З цієї причини туристичні підприємства можуть досягти успіху лише маючи сильний бренд. Крім цього, бренди туристичних підприємств в Інтернет-мережі значно підвищують результативність взаємодії, якщо підвищити кредит довіри, адже цей фактор має ще більшу вагу на віртуальному майданчику, ніж в умовах реального світу. Автором зазначено, що у сучасному ринковому середовищі, в умовах широкого вибору та диференціації товарів, конкурувати підприємствам без сильної торгової марки, яка могла б забезпечити унікальність, неповторність та диференціацію пропозиції, практично неможливо. Необхідно створювати умови, за яких продукт компанії зможе втілювати важливі й цінні для споживача якості, настільки потрібні йому, щоб він, безумовно, вибрав саме цей продукт, символічно одержуючи все те, що має для нього особливе значення. Віртуальна взаємодія не сприяє визначенню користувачами наскільки серйозним може бути підприємство того чи іншого сайту. Допомогою у такому разі може стати репутація туристичної фірми та її популярний бренд.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська Державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічний простір;№143, 2019-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectінтернет-брендингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.titleІнтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EP_2019_143.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.