Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6067
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтеблюк, Наталія-
dc.date.accessioned2023-11-14T06:22:32Z-
dc.date.available2023-11-14T06:22:32Z-
dc.date.issued2023-11-14-
dc.identifier.citationСтеблюк Н. Матричні методи та моделі економічного аналізу в маркетинговій діяльності закладів вищої освіти. Traektoriâ Nauki = Path of Science, 2018. Vol. 4, No 5. С. 4001-4009.uk_UA
dc.identifier.issn2413-9009-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6067-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку освітнього середовища необхідно використовувати науковий інструментарій пізнання ринкових закономірностей взаємодії попиту і пропозиції на освітні послуги, що дозволить не тільки орієнтуватися у споживчих перевагах, але й формувати їх. Саме за цих обставин вкрай важливо досліджувати зміни обсягів попиту на освітні послуги з метою адаптації до них системи вищої освіти. Метою статті є обґрунтування теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо визначення конкурентної маркетингової стратегії організацій вищої освіти на ринку освітніх послуг за допомогою сучасних підходів і методів економіко-математичного моделювання. Практичне значення отриманих результатів полягає у впровадженні методичних положень для прогнозування попиту і пропозиції освітніх послуг закладів вищої освіти. Складність і взаємозалежність управлінських проблем у системі вищої освіти потребують нових ідей і підходів, що зумовлює необхідність пошуку нових конкретних рішень, а саме: в роботі запропонована методика виконання оптимального розподілу бюджетних місць університету засобами практичного застосування теорії обмежень системи та теорії нечітких множин, а також здійснений розрахунок оптимальної кількості студентів відповідної спеціальності за допомогою кластерного аналізу. Крім того важливе місце при удосконаленні та розробці займають економіко-математичні методи та методи лінійного програмування, вони є діючими засобами виявлення найвпливовіших факторів досягнення цілей закладу вищої освіти і обґрунтування маркетингової стратегії його розвитку у сучасних умовах. Для прогнозування кількісних значень соціальних та економічних показників ефективним залишається використання методів економетричного моделювання, зокрема побудова регресійних моделей. Проведене дослідження дає підстави стверджувати про доцільність вирішення актуального завдання вибору оптимальних стратегій організацій вищої освіти за допомогою сучасних підходів і методів економіко-математичного моделювання. Завданнями для подальших досліджень з даного питання є виконання прогнозування попиту у фахівцях на майбутнє у регіоні та країні в цілому з урахуванням розвитку інноваційних технологій, інвестиційних програм засобами системного аналізу та імітаційного моделювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesTraektoriâ Nauki = Path of Science;2018. Vol. 4, No 5-
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectосвітня послугаuk_UA
dc.subjectграфічні методиuk_UA
dc.subjectматричні методиuk_UA
dc.subjectтеорія обмежень системuk_UA
dc.titleМатричні методи та моделі економічного аналізу в маркетинговій діяльності закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТН_05_2018.pdf1,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.