Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабіров, О.В.-
dc.contributor.authorВишнікіна, О.В.-
dc.contributor.authorЯзіна, В.А.-
dc.date.accessioned2023-11-06T09:55:25Z-
dc.date.available2023-11-06T09:55:25Z-
dc.date.issued2023-11-06-
dc.identifier.citationСабіров О.В., Вишнікіна О.В., Язіна В.А. Інструменти популяризації підприємств ресторанного господарства у соціальних мережах. Причорноморські економічні студії, Випуск 71. 2021. С. 123-127.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0900-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6026-
dc.description.abstractСтаття присвячена засадам успішного розвитку та функціонування вітчизняних підприємств ресторанного господарства в сучасних умовах використання інтер- нет-маркетингу. Висвітлено сучасний стан розвитку підприємств ресторан- ного господарства. Наведено особливості сучасного інтернет-маркетингу, харак- теристику й аналіз SMM. Розглянуто актуальність створення та розроблення інструментів інтернет-маркетингу для підприємств ресторанного господарства на національному та регіональному рів- нях, обґрунтовано необхідність їх засто- сування на практиці як багатоелементної системи, що справляє позитивний вплив на функціонування національної економіки. Ресторанне господарство розглянуто як один із головних детермінантів індустрії гостинності. Зазначено підходи до вико- ристання інструментів SMM у маркетин- говій діяльності українських підприємств ресторанного господарства. Охарактери- зовано діяльність підприємств ресторан- ного господарства та визначено методи їх просування. Визначено проблеми методів просування підприємств ресторанного гос- подарства в соціальних мережах та запро- поновано шляхи удосконалення методів просування в соціальних мережах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПричорноморські економічні студії;Випуск 71. 2021-
dc.subjectгостинністьuk_UA
dc.subjectінструменти управлінняuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectпідприємства ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectстратегія управлінняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleІнструменти популяризації підприємств ресторанного господарства у соціальних мережахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Язіна В.А., Сабіров О.В., Вишнікіна О.В....pdf203,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.