Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6022
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯзіна, В. А.-
dc.contributor.authorКучер, М. М.-
dc.contributor.authorСтеблюк, Н. Ф.-
dc.date.accessioned2023-11-03T09:53:31Z-
dc.date.available2023-11-03T09:53:31Z-
dc.date.issued2023-11-03-
dc.identifier.citationЯзіна В. А., Кучер М. М., Стеблюк Н. Ф. Шляхи підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства у сучасних умовах. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Економічні науки, Випуск 4 (63), 2021. С. 81-85.uk_UA
dc.identifier.issn2523-4536-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6022-
dc.description.abstractСтаттю присвячено засадам успішного розвитку та функціонування підприємств готельного господарства у сучасних умовах за допомогою використання ефективного менеджменту. У процесі формування ефективної систе- ми загального управління якістю важливо орієнтуватися на поточні і перспективні потреби клієнтів, підтримува- ти лідерство керівника, забезпечувати повне залучення працівників готелю до вирішення завдань поліпшення якос- ті послуг, застосовувати системний підхід до менеджменту та гарантувати постійне підвищення результатів підприємницької діяльності. Механізм управління якістю повинен базуватися на ефективних системах підбору та навчання персоналу, контролю якості послуг та моніторингу задоволення споживачів. У процесі розбудови цілісної системи управління якістю послуг, що надаються підприємствами готельного господарства, необхідно дотримува- тися принципів маркетингу. Рівні продуктивності праці, виробничих та маркетингових витрат, а також якості є суттєвими чинниками прибуткової діяльності підприємств готельного господарства. Важливо втілювати в жит- тя принципи кодексу етичного маркетингу; при цьому слід передбачити для споживачів можливість ідентифікації технологій, за якими здійснено надання готельних та супутніх послуг. Висвітлено сучасний стан розвитку підпри- ємств готельного господарства. Наведено характеристику особливостей сучасного менеджменту підприємств го- тельного господарства. Розглянуто актуальність створення та розроблення актуальних напрямів для підприємств готельного господарства на вітчизняному рівні на основі міжнародного досвіду та обґрунтовано необхідність їх застосування на практиці як багатоелементної системи, що має позитивний вплив на функціонування національної економіки за допомогою індустрії гостинності. Готельне господарство розглянуто як один із головних детермінан- тів індустрії гостинності. Зазначено підходи до використання сучасного менеджменту в готельному господарстві. Визначено проблеми управління підприємствами готельного господарства та запропоновано шляхи вдосконалення менеджменту на сучасному етапі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМіжрегіональна академія управління персоналомuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Економічні науки;Випуск 4 (63), 2021-
dc.subjectгостинністьuk_UA
dc.subjectпідприємства готельного господарстваuk_UA
dc.subjectстратегія управлінняuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectміжнародний досвідuk_UA
dc.titleШляхи підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства у сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Язіна В.А., Кучер М.М., Стеблюк Н.Ф..pdf351,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.