Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкороков, А.М.-
dc.contributor.authorВернигора, Р.В.-
dc.contributor.authorКузьменко, А.І.-
dc.date.accessioned2023-10-31T07:45:32Z-
dc.date.available2023-10-31T07:45:32Z-
dc.date.issued2023-10-31-
dc.identifier.citationОкороков А.М., Вернигора Р.В., Кузьменко А.І. Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.uk_UA
dc.identifier.issn2313-8688-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6004-
dc.description.abstractМетою дослідження є удосконалення технології взаємодії автомобільного та річкового транспорту на території порту. Об’єктом дослідження є процес взаємодії автомобільного та річкового транспорту на портовому терміналі; предметом дослідження – технологія обслуговування різних видів транспорту на території портового терміналу. Методика дослідження – імітаційне моделювання. Результатом дослідження є аналітична оцінка роботи внутрішнього водного транспорту з перевезення вантажів, яка свідчить про відсутність комплексного підходу щодо удосконалення взаємодії різних видів транспорту на території портового терміналу. Тому пропонується пошук раціональної технології на підставі методів імітаційного моделювання, яка дозволяє скоротити час невиробничих простоїв. Раціональна організація перевантаження з автомобільного на річковий транспорт та навпаки передбачає створення на вантажному терміналі такої системи регулювання руху, яка забезпечує збір і збереження оперативної інформації про місцезнаходження автомобілів на вантажних фронтах портового терміналу, стану навантажувально-розвантажувальних механізмів та дозволяє приймати рішення про їх використання і передачу команд водіям автомобілів з метою підвищення ефективності взаємодії автомобільного та річкового видів транспорту під час перевалки вантажів. Для оцінки запропонованої технології на основі імітаційного моделювання та методів теорії масового обслуговування розраховано час перевалки вантажу та простій автомобілів під розвантаженням. Визначення простою автомобілів при різних дисциплінах вибору вантажного фронту (випадковий або регульований режим) дало можливість обрати найбільш раціональну систему підведення автомобілів до вантажних фронтів портового терміналу. Очікувана економічна ефективність за рахунок скорочення часу перевалки вантажів з одного виду транспорту на інший становить 20,5 тис. EUR. Наукова новизна полягає у теоретичному обґрунтуванні регульованої технологій взаємодії автомобільного та річкового транспорту на території портового терміналу. При цьому формалізовано та на основі імітаційного моделювання вирішено завдання щодо визначення найбільш раціональної системи регулювання підведення автомобілів до вантажних фронтів портового терміналу, на яких відбувається перевантаження у річкові судна. Впровадження такої технології дозволяє скоротити простої транспортних одиниць та більш раціонально використовувати навантажувально-розвантажувальні механізми, і відповідно скоротити собівартість процесу перевантаження. Практична значимість: запропонована технологія може бути впроваджена у технологічні процеси великих річкових портових терміналів, на яких відбувається взаємодія різних видів транспорту. Результати моделювання рекомендовано використовувати працівникам диспетчерського апарату під час планування підведення автомобілів на причальні вантажні фронти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, Вип. 20, 2020. С. 51-59.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна;Вип. 20, 2020-
dc.subjectрічковий транспортuk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectпортовий терміналuk_UA
dc.subjectімітаційне моделюванняuk_UA
dc.titleДослідження взаємодії автомобільного та річкового транспорту на портовому терміналі методом імітаційного моделюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра транспортних технологій міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Okorokov.pdf281,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.