Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, А. І.-
dc.contributor.authorКомаров, Є. Д.-
dc.date.accessioned2023-10-30T08:49:47Z-
dc.date.available2023-10-30T08:49:47Z-
dc.date.issued2023-10-30-
dc.identifier.citationКузьменко А. І., Комаров Є. Д. Моделювання вантажних автомобільних перевезень на підставі реверсивної логістики. Транспортні системи та технології перевезень, Вип. 14, 2017. С. 61-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5998-
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз процесів, які виникають під час переробки відходів сільського господарства та пошук оптимальних маршрутів доставки вторинної сировини до місць переробки. Об’єктом дослідження виступають джерела утворення відходів, термінали збереження, підприємства з переробки та транспортні зв’язки між ними; предметом дослідження – технологія перевезення відходів та процеси обробки вторинної сировини. Методика дослідження базується на використанні реверсивної логістики та векторної оптиміза-ції. Результатами дослідження є аналітична оцінка останніх відомих методів та методик поводження з від-ходами, яка свідчить про відсутність комплексного підходу щодо удосконалення технології переробки вто-ринної сировини. Запропонована у роботі технологія враховує взаємну залежність таких критеріїв оптиміза-ції, як час та вартість транспортування, а також їх залежність від структури та обсягів відходів та перероб-леної продукції, відстані транспортування. Формалізація технологічного процесу переробки відходів вико-нувалась наступним чином. Були відокремлені такі елементи: сільськогосподарські підприємства (джерела утворення відходів); збір та переробка відходів шляхом утворення технічного масла; зберігання масла на те-рміналах; повторна переробка; виробництво оліфи на лакофарбових підприємствах; транспортне забезпе-чення на усіх етапах. Описані відповідні технологічні процеси та накладені певні обмеження. Складено граф станів системи переробки відходів та виконане математичне моделювання. Виконано кількісну оцінку собі-вартості окремих елементів моделі на прикладі певного району території України. У результаті була побу-дована діаграма розподілу собівартості за видами діяльності з відходами сільськогосподарського виробниц-тва, аналіз якої може бути корисним для пошуку можливих рішень зниження витрат. Наукова новизна по-лягає в теоретичному обґрунтуванні процесів переробки вторинної сировини. При цьому формалізовано та вирішено з використанням методів реверсивної логістики та векторної оптимізації завдання щодо визначен-ня факторів, які впливають на собівартість та експлуатаційні витрати під час транспортування відходів. Роз-роблено математичну модель для дослідження процесів поводження з вторинною сировиною, що дозволяє вирішувати задачі раціонального використання наявних матеріальних та фінансових ресурсів з мінімальною собівартістю перевезень. Практична значимість даної роботи полягає у тому, що запропонована матема-тична модель процесів поводження з вторинною сировиною дозволяє визначити фактори та причини, що впливають на собівартість усіх її елементів та знизити відповідні витрати.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазарянаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТранспортні системи та технології перевезень;Вип. 14, 2017-
dc.subjectреверсивна логістикаuk_UA
dc.subjectвторинні ресурсиuk_UA
dc.subjectпроцес переробкиuk_UA
dc.subjectсобівартість транспортуванняuk_UA
dc.titleМоделювання вантажних автомобільних перевезень на підставі реверсивної логістикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра транспортних технологій міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
modelyuvannya-vantazhnih-avtomobilnih-perevezen-na-pidstavi-reversivnoyi-logistiki.pdf782,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.