Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобровська, О.Ю.-
dc.contributor.authorБикова, А.Л.-
dc.date.accessioned2023-10-27T06:55:45Z-
dc.date.available2023-10-27T06:55:45Z-
dc.date.issued2023-10-27-
dc.identifier.citationБобровська О.Ю., Бикова А.Л. Формування знаннєвих ресурсів системи управління соціально-економічним розвитком регіонів. Економіка і організація управління, № 3(43) (2021). С. 40-54.uk_UA
dc.identifier.issn2707-9899-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5990-
dc.description.abstractДосліджено процеси формування знаннєвого ресурсу фахівців і керівників системи управління регіонами. Відмічено, що в сучасних умовах господарювання, знаннєвий ресурс розглядається як вища цінність, якість якої з часом не зменшується, а зростає на відміну від усіх інших видів ресурсів, і без якої жоден процес життєдіяльності в суспільстві не здійснюється. Дослідження зосереджено на знаннєвому ресурсі фахівців і керівників системи управління соціально-економічним розвитком регіонів, які є базовими адміністративно-територіальними одиницями, розвиток яких забезпечує розвиток країни в цілому. Формування процесів надання знань і організація їх оволодінням в закладах вищої освіти розглянуто стосовно повноти та відповідності цих знань потребам управління регіонами й господарюючими суб’єктами їх керованих систем. Потреби і перелік пріоритетних програмних питань щодо отримуваних знань розглядається за професійною спрямованістю використання знаннєвого ресурсу. Процес оволодіння ним запропоновано розглядати за етапами, змістом програм, посадових і кваліфікаційних вимог до фахівців та керівників направлених на управління розвитком регіонів. Розглянуто логістичний ланцюг формування процесу набуття знань, як знаннєвого ресурсу майбутніх фахівців і керівників системи управління з урахуванням змісту потреб посадових компетенцій, вимог посад, напрямів, програм і планів розвитку керованих систем. Підкреслено необхідність перегляду методології організації своєчасної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців шляхом інтегрування теоретичного та практичного контенту навчання. У процесі навчання запропоновано використовувати інноваційні методи навчання, тренінги, майстер-класи із застосуванням інформаційної бази щодо існуючих і майбутніх посад планованого працевлаштування. Визначено вимоги до більш широкого застосування у процесі надання знань можливостей смарт-освіти, технологій бенчмаркетингу, форсайту, методів інноваційних і стратегічних ігор та набуття досвіду командної роботи. Надано пропозиції щодо подальшого розвитку системи управління знаннями і накопичення знаннєвого ресурсу регіонів, технологій формування й оволодіння методами його використання та засвоєння, представлено в авторській реалізації цільової підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації в системі професійного навчання керівників системи управління регіонів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДонецький національний університет імені Василя Стусаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка і організація управління;№ 3(43) (2021)-
dc.subjectзнаннєвий ресурсuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectнакопиченняuk_UA
dc.subjectфахівціuk_UA
dc.subjectкерівникиuk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UA
dc.subjectуправління знаннямиuk_UA
dc.titleФормування знаннєвих ресурсів системи управління соціально-економічним розвитком регіонівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та соціально-трудових відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021_№3.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.