Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5985
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобровська, О. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T08:52:37Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T08:52:37Z | - |
dc.date.issued | 2023-10-26 | - |
dc.identifier.citation | Бобровська О. Ю. Організаційні і мотиваційні чинники забезпечення якості викладацької праці в закладах вищої освіти в Україні. 2019. Т. 7, № 12 . С. 85-96. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2413-8231 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5985 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз трансформаційних зрушень у системі вищої освіти України і надані пропозиції щодо їх продовження і підтримки. Здійснено огляд законодавчих, норма- тивних і програмних документів, які регламентують і цілеспрямовують процеси забезпе- чення якості вищої освіти. Сформовано уявлення про глибину і результативність реформа- торських заходів і процесів підвищення якості вищої освіти. Констатовано, що українська система вищої освіти суттєво наблизилася до академічних традицій та сучасної практики організації функціонування вищої освіти європейської університетської системи. Визна- чено кроки активізації і подальшого забезпечення якості вищої освіти України. Показано важливість і гостру необхідність у залученні до співпраці і конкретній участі Міністерства освіти і науки України, галузевих міністерств, Міністерства соціальної політики, організа- цій працевлаштування і профспілок науково-педагогічних працівників України у створенні й підтримці системи навчання і практичного стажування майбутніх фахівців на робочих місцях, відповідно до обраної спеціальності і прогнозування сьогоднішніх і майбутніх дов- гострокових потреб у підготовці фахівців, заохочення бізнесу до фінансування вищої освіти. Підкреслено, що система забезпечення якості вищої освіти може бути досягнена лише за умови створення мотиваційної системи науково-педагогічних працівників до постійного і системного підвищення якості освіти. Визначено причини, які призводять до недостат- ньої уваги інноватизації процесів навчання слухачів. Серед них такі: питання підвищення кваліфікації викладачів, удосконалення нормування їх робочого часу, вирішення проблеми безоплатного опублікування результатів наукових досліджень, поглиблення мотиваційних чинників і оплати праці викладачів у закладах вищої освіти та ін. Доведено, що вирішення зазначених проблем дозволить створити динамічно оновлювану систему управління якістю вищої освіти України на рівні Європейських стандартів якості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Аспекти публічного управління;Том 7 № 12, 2019 | - |
dc.subject | якість вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | концептуальні складники побудови системи | uk_UA |
dc.subject | процеси трансформації вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | органи забезпечення якості освіти | uk_UA |
dc.title | Організаційні і мотиваційні чинники забезпечення якості викладацької праці в закладах вищої освіти в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кафедра економіки та економічної безпеки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019_№12_т7.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.