Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобровська, О. Ю.-
dc.date.accessioned2023-10-26T08:52:37Z-
dc.date.available2023-10-26T08:52:37Z-
dc.date.issued2023-10-26-
dc.identifier.citationБобровська О. Ю. Організаційні і мотиваційні чинники забезпечення якості викладацької праці в закладах вищої освіти в Україні. 2019. Т. 7, № 12 . С. 85-96.uk_UA
dc.identifier.issn2413-8231-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5985-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз трансформаційних зрушень у системі вищої освіти України і надані пропозиції щодо їх продовження і підтримки. Здійснено огляд законодавчих, норма- тивних і програмних документів, які регламентують і цілеспрямовують процеси забезпе- чення якості вищої освіти. Сформовано уявлення про глибину і результативність реформа- торських заходів і процесів підвищення якості вищої освіти. Констатовано, що українська система вищої освіти суттєво наблизилася до академічних традицій та сучасної практики організації функціонування вищої освіти європейської університетської системи. Визна- чено кроки активізації і подальшого забезпечення якості вищої освіти України. Показано важливість і гостру необхідність у залученні до співпраці і конкретній участі Міністерства освіти і науки України, галузевих міністерств, Міністерства соціальної політики, організа- цій працевлаштування і профспілок науково-педагогічних працівників України у створенні й підтримці системи навчання і практичного стажування майбутніх фахівців на робочих місцях, відповідно до обраної спеціальності і прогнозування сьогоднішніх і майбутніх дов- гострокових потреб у підготовці фахівців, заохочення бізнесу до фінансування вищої освіти. Підкреслено, що система забезпечення якості вищої освіти може бути досягнена лише за умови створення мотиваційної системи науково-педагогічних працівників до постійного і системного підвищення якості освіти. Визначено причини, які призводять до недостат- ньої уваги інноватизації процесів навчання слухачів. Серед них такі: питання підвищення кваліфікації викладачів, удосконалення нормування їх робочого часу, вирішення проблеми безоплатного опублікування результатів наукових досліджень, поглиблення мотиваційних чинників і оплати праці викладачів у закладах вищої освіти та ін. Доведено, що вирішення зазначених проблем дозволить створити динамічно оновлювану систему управління якістю вищої освіти України на рівні Європейських стандартів якості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний технічний університет «Дніпровська політехніка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАспекти публічного управління;Том 7 № 12, 2019-
dc.subjectякість вищої освітиuk_UA
dc.subjectконцептуальні складники побудови системиuk_UA
dc.subjectпроцеси трансформації вищої освітиuk_UA
dc.subjectоргани забезпечення якості освітиuk_UA
dc.titleОрганізаційні і мотиваційні чинники забезпечення якості викладацької праці в закладах вищої освіти в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та соціально-трудових відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_№12_т7.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.