Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаліпова, Н. В.-
dc.date.accessioned2023-10-17T08:37:32Z-
dc.date.available2023-10-17T08:37:32Z-
dc.date.issued2023-10-17-
dc.identifier.citationХаліпова Н. В. Моделювання взаємодії колії та рухомого складу. Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, 2013, вип. 5 (47). С. 59-69.uk_UA
dc.identifier.issn2307–6666-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5922-
dc.description.abstractМета. Моделювання взаємодії елементів системи «екіпаж–колія» потребує врахування різних за змістом критеріїв, а також аналізу впливу багатьох чинників та фактора невизначеності й випадковості на основні показники задля забезпечення оптимальних або ж раціональних параметрів роботи системи. Для дослідження процесу взаємодії необхідні нові теоретичні підходи до формулювання задач, що базуються на узагальненні існуючих підходів до моделювання. Метою цієї роботи є розвиток моделі взаємодії колії та рухомого складу на основі застосування множинної структури об’єктів. Методика. Виділено та сформовано основні критерії оцінки розв’язків задачі оптимізації динамічної взаємодії колії та рухомого складу – забезпечення якості та безпеки здійснення процесу перевезень, підвищення їх ефективності та зниження собівартості. На основі використання методів векторної оптимізації запропоновано модель системи взаємодіючих елементів рухомого складу та колії. Для синтезу моделі застосовано математичний аппарат з множинної структури об’єктів. Результати. Узагальнено підходи до моделювання в задачах взаємодії рухомого складу та колії для різних конструктивних елементів системи за різних умов експлуатації. Цей теоретичний підхід продемонстровано на прикладах моделювання взаємодії пасажирського та вантажного вагонів із колією за різних експлуатаційних умов. Наукова новизна. Запропонований теоретичний підхід до розв’язання задачі взаємодії колії та рухомого складу, що базується на синтезі існуючих моделей шляхом застосування множинної структури об’єктів. Практична значимість. Використання запропонованої моделі дає можливість структурувати основні дані та показники в ході моделювання процесів взаємодії рухомого складу та колії, формувати оптимальні та раціональні параметри функціонування системи та визначати ефективні експлуатаційні параметри й систему заходів щодо раціонального використання інфраструктури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту;2013, вип. 5 (47)-
dc.subjectмоделювання системи «екіпаж–колія»uk_UA
dc.subjectоптимальні й раціональні параметри взаємодіїuk_UA
dc.subjectтеорія множинuk_UA
dc.subjectвекторна оптимізаціяuk_UA
dc.subjectмножинна структура об’єктівuk_UA
dc.titleМоделювання взаємодії колії та рухомого складуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра транспортних технологій міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vdnuzt_2013_5_9 Халипова.pdf398,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.