Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5881
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСклянська, О.-
dc.date.accessioned2023-10-10T07:25:33Z-
dc.date.available2023-10-10T07:25:33Z-
dc.date.issued2023-10-10-
dc.identifier.citationСклянська О. Психолого-педагогічний супровід дитини раннього віку з особливими потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. Humanitarium, 2019. Vol. 42, Iss. 1.uk_UA
dc.identifier.issn2308-5126-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5881-
dc.description.abstractРозглянуто моделі психолого-педагогічної допомоги дітям раннього віку та раннього втручання. Здійснено порівняння основних принципів та характеристик програм ранньої психолого-педагогічної допомоги та раннього втручання. Визначено провідні аспекти психолого-педагогічної допомоги дітям раннього віку з позицій біопсихосоціальної моделі інвалідності. Виділено завдання та спрямованість психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими потребами, що забезпечується інклюзивно-ресурсним центром. Здійснено спробу визначити структуру психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку з особливими потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. Розглянуто основні етапи підготовки дитини раннього віку з особливими потребами до інклюзивного навчання в дошкільному закладі: розвиток дитини з особливими потребами та підготовка до включення в освітнє середовище; комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини та розробка рекомендації щодо освітньої програми, корекційно-розвиткової роботи та необхідних пристосувань середовища; супровід інклюзивного навчання дитини з особливими потребами в закладі освіти. Окреслено провідні аспекти функціонального підходу до оцінки розвитку дитини раннього віку. Виділено принципи психолого-педагогічного супроводу з огляду на біопсихосоціальну модель розуміння інвалідності, що враховує взаємодію біологічних, психологічних та соціальних факторів розвитку дитини. Наведено апробовані методики вивчення стану психічних функцій та діяльності дитини як окремого індивіда, різних аспектів батьківства та особливостей соціальної взаємодії дитини раннього віку з дорослим. Окреслено ключові аспекти складання та реалізації індивідуальної програми розвитку дитини раннього віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesHumanitarium;2019. Vol. 42, Iss. 1.-
dc.subjectбіопсихосоціальна модель інвалідностіuk_UA
dc.subjectдитина раннього вікуuk_UA
dc.subjectдитина з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивно-ресурсний центрuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід дитини раннього віку з особливими потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Склянська2019.pdf584,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.