Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСклянська, О.В.-
dc.date.accessioned2023-10-10T06:59:52Z-
dc.date.available2023-10-10T06:59:52Z-
dc.date.issued2023-10-10-
dc.identifier.citationСклянська О.В. Соціальна взаємодія дитини першого року життя: підходи до вивчення, параметри оцінки та особливості порушень у немовлят групи ризику. Науковий вісник Херсонського державного університету, Вип. 3 Том 2. 2017. С. 215-220.uk_UA
dc.identifier.issn2664-3545-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5879-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Херсонського державного університету;Вип. 3 Том 2. 2017-
dc.subjectдитина раннього вікуuk_UA
dc.subjectнемовляuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectсоціальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectдіти групи ризикуuk_UA
dc.titleСоціальна взаємодія дитини першого року життя: підходи до вивчення, параметри оцінки та особливості порушень у немовлят групи ризикуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Склянська2017.pdf201,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.