Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБатраченко, Іван-
dc.contributor.authorСурякова, Марина-
dc.contributor.authorУчитель, Інна-
dc.date.accessioned2023-10-09T11:05:30Z-
dc.date.available2023-10-09T11:05:30Z-
dc.date.issued2023-10-09-
dc.identifier.citationБатраченко Іван, Сурякова Марина, Учитель Інна (2021). Соціальна тривожність у міжособистісній взаємодії студентів. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки, Випуск 10. С. 3-11.uk_UA
dc.identifier.issn2663-4465-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5876-
dc.description.abstractСтаття містить результати теоретичного вивчення феноменів соціальної тривожності та мі- жособистісної взаємодії. Результати емпіричного дослідження розкривають особливості зв’язку со- ціальної тривожності студентів і типу міжособистісної взаємодії у студентській групі. У статті розкрите поняття соціальної тривожності. Цей феномен розглядається як індивіду- альна психологічна особливість, що виявляється у схильності людини до переживань стану тривоги у ситуаціях спілкування і міжособистісної взаємодії, очікування негативної оцінки оточуючих, а також здійснення видів діяльності у присутності інших людей або у громадських місцях. Соціальна тривожність проявляється у почутті незручності та дискомфорту в соціальних ситуаціях, сором’яз- ливості та соціальній незграбності, у низькій самооцінці. Подане тлумачення міжособистісної взаємодії (інтеракції), яка передбачає не тільки обмін знаннями, ідеями, думками між індивідами, котрі спілкуються, а й діями. Основними видами інте- ракції є кооперація і конкуренція. Через міжособистісні відносини та спілкування люди опосередко- вано включені у систему суспільних відносин і психологічні стосунки. Людина виробляє форми та норми спільних дій, організовує і координує їх через спілкуван- ня й обмін інформацією. Це забезпечує уникнення розриву між комунікацією і взаємодією. Зміст взаємодії розкривається на рівні окремих контактів і дій і в контексті спільної діяльності. У закладі вищої освіти відбувається трансформація основних тенденцій міжособистісного спілкування сту- дентської молоді у зв’язку із залученням до функціонування академічної групи. У процесі навчання відбувається зіткнення інтересів, думок, поглядів молодих людей, що ускладнює міжособистісні взаємини у студентській групі. У статті представлені дані, які підтверджують зв’язок між соціальною тривожністю студен- тів і типом міжособистісної взаємодії у групі студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»; Львівський національний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Львівського університету. Серія психологічні науки;2021. Випуск 10-
dc.subjectсоціальна тривожністьuk_UA
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk_UA
dc.subjectстудентська групаuk_UA
dc.subjectрання дорослістьuk_UA
dc.titleСоціальна тривожність у міжособистісній взаємодії студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suriakova_psy-visnyk.lnu_№ 10_2021.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.