Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловня, Ю. І.-
dc.contributor.authorІльченко, В. М.-
dc.contributor.authorТрубей, О. М.-
dc.date.accessioned2023-10-06T07:54:42Z-
dc.date.available2023-10-06T07:54:42Z-
dc.date.issued2023-10-06-
dc.identifier.citationГоловня Ю. І., Ільченко В. М., Трубей О. М. Екологічний брендинг в умовах сталого розвитку економіки. Ефективна економіка. 2019. № 8.uk_UA
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5860-
dc.description.abstractКонцепція сталого розвитку спрямована на вирішення проблем економічного зростання і захисту природного середовища, які нерозривно пов'язані. Відтак, гідний рівень якості життя нинішнього і майбутніх поколінь може бути забезпечений лише при такій діяльності людини, яка не зашкоджує біосфері. Саме тому при реалізації даної концепції особливу увагу приділяють продукції, яка має екологічні властивості. Останніми роками ринок екологічно безпечної продукції знаходиться в стадії динамічного розвитку. Для просування еко-товарів і підвищення обізнаності споживачів про екологічні властивості придбаної продукції, виникла необхідність появи нового виду співпраці між виробниками, бізнесом та суспільством. Таким способом співпраці є екологічний брендинг (еко-брендинг) або, так званий, «зелений» брендинг. У статті розглянуто сутність екологічного брендингу, особливості його формування, зарубіжна та вітчизняна практика поширення. Проаналізовано досвіт провідних компаній світу щодо проведення екологічної політики та формування екологічних брендів. Визначені властивості успішного екологічного бренду та переваги від його формування. Наголошено на недобросовісних діях виробників щодо поширення інформації про екологічність продукції через явище «greenwashing», окреслені його прояви.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕфективна економіка;2019. № 8-
dc.subjectекологічний брендингuk_UA
dc.subject«зелений» брендингuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectекологічно безпечна продукціяuk_UA
dc.subject«greenwashing» («зелений камуфляж»)uk_UA
dc.titleЕкологічний брендинг в умовах сталого розвитку економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко 22.pdf305,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.