Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВакульчик, О.М.-
dc.contributor.authorЗагній, А.В.-
dc.contributor.authorПротасова, Є.В.-
dc.date.accessioned2023-09-25T11:34:21Z-
dc.date.available2023-09-25T11:34:21Z-
dc.date.issued2023-09-25-
dc.identifier.citationВакульчик О.М., Загній А.В., Протасова Є.В. Управління процесом ціноутворення на основі аналізу маржинального доходу та рентабельності. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор», Випуск 2 (58) 2020. С. 110-114.uk_UA
dc.identifier.issn2707-6172-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5796-
dc.description.abstractУ статті наведені основні етапи процесу ціноутворення послуг, визначені особливості витратного методичного підходу до формування цін на ринку медичних послуг. Для аналізу рівня фінансової безпеки закладу з надання медичних послуг розраховані класична і фінансові точки беззбитковості за 2017 та 2018 роки. Обґрунтовано визначення собівартості окремої медичної послуги методом неповних затрат. Обчислено показник рентабельності кожного виду послуг на основі їхньої ціни та обсягу прямих змінних витрат. Розроблено формат управлінського звіту для інформаційного забезпечення процесу управління параметрами ціни, затрат, рентабельності та обсягу надання послуг для беззбиткової діяльності медичної установи. Запропонований алгоритм ціноутворення може стати основою механізму управління показниками обсягів послуг, їхньої ціни та рівня рентабельності задля забезпечення бажаного ступеня доходності капіталу, вкладеного у бізнес.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМіжнародний університет бізнесу і праваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор»;Випуск 2 (58) 2020-
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмедична послугаuk_UA
dc.subjectрентабельністьuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectмаржинальний дохідuk_UA
dc.titleУправління процесом ціноутворення на основі аналізу маржинального доходу та рентабельностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра обліку, аудиту, аналізу і оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вакульчик_Бізнес-навігатор_58.pdf296,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.