Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВакульчик, О. М.-
dc.contributor.authorФесенко, В. В.-
dc.contributor.authorЧмара, А. С.-
dc.date.accessioned2023-09-05T07:49:36Z-
dc.date.available2023-09-05T07:49:36Z-
dc.date.issued2023-09-05-
dc.identifier.citationВакульчик О. М. Становлення та проблемні аспекти митного постаудиту імпортно-експортних операцій в Україні / О. М. Вакульчик, В. В. Фесенко, А. С. Чмара // Економічний простір, №147, 2019. С. 5-19.uk_UA
dc.identifier.issn2224-6290-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5699-
dc.description.abstractНа відміну від попереднього та поточного видів контролю, митний контроль на основі проведення пост-аудиту дає змогу митним органам упевнитися в правильності й достовірності митної декларації на основі вивчення відповідних бухгалтерських записів, комерційних даних суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності вже після здійснення зовнішньоекономічної операції. Під час митного пост-аудиту досліджуються питання, які включають тарифну класифікацію; правильність нарахування митної вартості, розрахунку податків, визначення країни походження, нарахування транспортних витрат; правомірність застосування пільг, належність держави до митного союзу, тощо. У статті проаналізовано та узагальнено принципи та організаційні підходи до здійснення митного пост-аудиту імпортно-експортних операцій в Україні та у міжнародній практиці. Розглядається досвід митних органів Чеської Народної Республіки у здійсненні митного пост-аудиту. Розглянуто класифікацію видів митного контролю. Проаналізовано нормативно-правові документи, які використовуються для організації митного пост-аудиту. Наведено динаміку показників за результатами перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, проведених Державною фіскальною службою України за період 2015 – 2017 рр. Виявлено позитивні тенденції у зростанні обсягів донарахованих податків, але з’ясовано, що їх фактична сплата складає біля 1,3 % від донарахованої суми. Зростання показників діяльності контролюючих органів ДФС вдалося досягти завдяки: здійсненню ризикоорієнтовного підходу до відбору об’єктів перевірки; щоквартальному плануванню перевірок; підвищенню ефективності взаємодії та налагодженню обміну інформації з департаментами митного напрямку; підвищенню якості контрольно-перевірочної роботи; закінченню дії мораторію на проведення документальних перевірок підприємств з обсягом доходу до 20 млн. гривень (який діяв в 2015-2016 роках). Визначено основі напрямки вдосконалення стратегії вибіркового митного контролю в Україні, яка надасть можливість розв’язати суперечність між ефективним контролем, спрощеними митними процедурами і полегшенням міжнародної торгівлі, а саме: формування інформаційної бази даних про надійність і фактори ризику суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності; впровадження інституту уповноважених економічних операторів; підсилення фінансової та адміністративної відповідальності підприємств за порушення митних правил; підвищення чисельності та кваліфікації митних аудиторів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська Державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічний простір;№147, 2019-
dc.subjectмитний контрольuk_UA
dc.subjectмитний пост-аудитuk_UA
dc.subjectдокументальна перевіркаuk_UA
dc.subjectфіскальні органиuk_UA
dc.subjectмитниціuk_UA
dc.subjectімпортuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.titleСтановлення та проблемні аспекти митного постаудиту імпортно-експортних операцій в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра обліку, аудиту, аналізу і оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фесенко 132-Текст статті-248-1-10-20200304.pdf278,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.