Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДронова, Т.С.-
dc.contributor.authorСокол, П.М.-
dc.contributor.authorПівоварова, О.Б.-
dc.contributor.authorШевченко, Т.С.-
dc.date.accessioned2023-09-01T07:39:01Z-
dc.date.available2023-09-01T07:39:01Z-
dc.date.issued2023-09-01-
dc.identifier.citationДронова Т.С. Оцінка асортиментного портфеля (в ритейлі ТОВ «Простор») / Т.С. Дронова, П.М. Сокол, О.Б. Півоварова, Т.С. Шевченко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки", №6, 2021.uk_UA
dc.identifier.issn2709-5444-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5682-
dc.description.abstractВ статті актуалізовано питання розробки досконалої асортиментної політики підприємства, як важливої конкурентної переваги. Наголошується на необхідності формування оптимального асортиментного портфелю компанії для підтримки конкурентоспроможності. Дослідження проведено на прикладі магазинів «Prostor» – національної мережі з великим асортиментом товарів для жінок. В статті визначено головних конкурентів ТОВ «Простор» та надано оцінку конкурентним перевагам. Зокрема порівняно ціни на окремі товари в магазинах «Prostor», «Watsons» і «ЕVA» й проаналізовано їхні програми лояльності. Для дослідження зовнішнього середовища підприємства «Простор» використаний РEST-аналіз, за результатами якого впливовими групами факторів виявилися економічні та політичні. Сукупна експертна оцінка показала такі результати: сильні сторони - 5,4 бала, слабкі сторони - 0,7 бала, можливості дорівнюють 1,6 бала, а загрози становлять 2,4 бала. Оцінку привабливості підприємства було здійснено методом формалізованого якісного аналізу. Проведено АВС-аналіз асортименту ТОВ «Простор» і виділено три групи товарів: група А – дуже важливі товари (декоративна косметика, парфуми для жінок, нішева парфумерія, товари по догляду за оселею), група В – товари середньої важливості (інструменти для манікюру та педикюру, захист від сонця, засоби для догляду для губ тощо) та група С – найменш важливі товари (косметичні щітки, аромати для дому, гігієна і догляд та інші). За результатами побудови матриці БКГ, виділено такі групи товарів: «зірки» - товари по догляду за оселею, «дійні корови» - біжутерія, «собаки» - парфумерія», «важкі діти» - засоби по догляду за волоссям. В результаті запропоновано удосконалення асортиментного портфеля ТОВ «Простор». У дослідженні використані такі методи: РEST-аналіз – для дослідження зовнішнього середовища підприємства, АВС-аналіз – з метою виявлення найбільш прибуткової групи товарів, матриця БКГ – для проведення портфельного аналізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher"Видавничий дім "Інтернаука"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМіжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки";№6, 2021-
dc.subjectРEST-аналізuk_UA
dc.subjectАВС-аналізuk_UA
dc.subjectматриця БКГuk_UA
dc.subjectасортиментний портфельuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.titleОцінка асортиментного портфеля (в ритейлі ТОВ «Простор»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf947,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.