Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧижикова, І.-
dc.date.accessioned2023-08-23T08:52:22Z-
dc.date.available2023-08-23T08:52:22Z-
dc.date.issued2023-08-23-
dc.identifier.citationЧижикова І. Розвиток навчальної автономії студентів в умовах гейміфікації навчального процесу у ЗВО. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том11, No2. С. 54-59.uk_UA
dc.identifier.issn2616-650Х-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5637-
dc.description.abstractНаявна складна ситуація з COVID-19 у світі та Україні зокрема, введення воєнного стану та перехід на дистанційну форму навчання у всіх закладахосвіти вимагає застосування ефективних засобів та методів навчання. У статті розглядаються теоретичні принципи розвитку навчальної автономії студентів в умовах використання засобів гейміфікації навчального процесу. Автор надає огляд визначень поняття «навчальна автономія», які були опубліковані закордонними та вітчизняними науковцями та приходить до висновку, що дає можливість узагальнити вивчаєме поняття до «здатності брати на себе відповідальність за власне навчання».Також, під час роботи над статтею, були проаналізовані наукові праці щодо гейміфікації навчального процесу та використання актуальних гейміфікованих засобів навчання в сучасних вимогах у закладах вищої освіти, де гейміфікація виступає ефективним засобом покращення залученості студентів в освітній процес, а створення додаткових стимулів у навчанні, збільшення кількості зацікавлених в освітній процес студентів є ефективним та необхідним в сучасних умовах. У статті наводиться загальне визначення терміну «гейміфікація» та надаються практичні приклади. Крім того, подано приклади імплементації гейміфікації у світовій практиці. Розглянуто різні види гейміфікованих засобів (рівні, бали, аватари, віртуальні валюти, рефлексія, прогрес, квести, змагання, віртуальна подорож, участь в історії, онлайн-платформи, застосунки). Спираючись на проаналізовану інформацію та отримані дані, виявлено, що гейміфікація підвищує рівень мотивації студентів до навчально-пізнавальної діяльності, збільшує продуктивність роботи та заохочує до навчальної діяльності, а також сприяє формуванню навчальної автономії студентів, надаючи їм можливість відчути зв'язок між реальними умовами використання та вивчаємим матеріалом, обирати час, кількість навчального матеріалу та види діяльності для опанування або повторення навчального контенту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка (м.Суми, Україна)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesОсвіта. Інноватика. Практика;2023. Том11, No2.-
dc.subjectавтономіяuk_UA
dc.subjectнавчальна автономіяuk_UA
dc.subjectейміфікаціяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectумовиuk_UA
dc.titleРозвиток навчальної автономії студентів в умовах гейміфікації навчального процесу у ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf420,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.