Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧижикова, І. В.-
dc.date.accessioned2023-08-23T08:26:04Z-
dc.date.available2023-08-23T08:26:04Z-
dc.date.issued2023-08-23-
dc.identifier.citationЧижикова І. В. Студентська автономія в контексті розвитку компетенцій XXI сторіччя / І. В. Чижикова // Академічні студії. Серія «Педагогіка», Вип. 3, ч. 1, 2021. С. 154-161.uk_UA
dc.identifier.issn2786-4766-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5634-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню студентської автономії в контексті розвитку компетенцій ХХІ сторіччя. У статті розглядається походження й значення поняття «студентська автономія» та наводиться порівняльна характеристика основних визначень «автономії». Представлено хронологію становлення цього поняття у закордонних та вітчиз-няних наукових працях, яке у загальному розумінні позначає відповідальну роль студента у процесі навчання та його здатність самостійно приймати рішення стосовно навчального процесу. «Автономія» передбачає право вибору, яке надається студенту, що посилює процес формування у нього професійної компетентності і зумовлює використання певної низки стратегій та підходів для її розвитку у студентській аудиторії. У статті поставлено наголос на зміні ролі викладача в освітньому процесі. У контексті цього дослідження стає очевидним перехід від моделі, центрованої на ролі викладача, яка домінувала в освіті багато років, до під-ходу, орієнтованого на студента (“student-oriented approach”) та на понятті «навчання протягом життя» (“life-long learning”). В сучасних умовах студенти повинні вчитися не лише застосовувати різні стратегії навчання, але й також обирати найефективніші з них відповідно до мети та індивідуальної направленості у навчанні. Навчальні завдання мають бути націлені на формування стратегічних навичок та здібностей до самооцінювання. Зокрема, навиків, які роблять людей більш стратегічно компетентними у очікуваних соціо-економічних та технологічних контекстах. На підставі аналізу робіт вчених можна констатувати, що автономія студентів є одним із факторів успішного навчання. Отже, пріоритетним завданням викладачів є формування автономних навиків студентів. Аналіз літературних джерел з питань автономії довів, що не існує єдиного визначення цього поняття у науці. Також було визначено, що більшість вітчизняних фахівців поділяють думку закордонних вчених стосовно фено-мену «автономія».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКомунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної радиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАкадемічні студії. Серія «Педагогіка»;Вип. 3, ч. 1, 2021-
dc.subjectавтономіяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleСтудентська автономія в контексті розвитку компетенцій XXI сторіччяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73-Текст статті-132-1-10-20211117.pdf278,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.