Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5634
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чижикова, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-23T08:26:04Z | - |
dc.date.available | 2023-08-23T08:26:04Z | - |
dc.date.issued | 2023-08-23 | - |
dc.identifier.citation | Чижикова І. В. Студентська автономія в контексті розвитку компетенцій XXI сторіччя / І. В. Чижикова // Академічні студії. Серія «Педагогіка», Вип. 3, ч. 1, 2021. С. 154-161. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4766 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5634 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню студентської автономії в контексті розвитку компетенцій ХХІ сторіччя. У статті розглядається походження й значення поняття «студентська автономія» та наводиться порівняльна характеристика основних визначень «автономії». Представлено хронологію становлення цього поняття у закордонних та вітчиз-няних наукових працях, яке у загальному розумінні позначає відповідальну роль студента у процесі навчання та його здатність самостійно приймати рішення стосовно навчального процесу. «Автономія» передбачає право вибору, яке надається студенту, що посилює процес формування у нього професійної компетентності і зумовлює використання певної низки стратегій та підходів для її розвитку у студентській аудиторії. У статті поставлено наголос на зміні ролі викладача в освітньому процесі. У контексті цього дослідження стає очевидним перехід від моделі, центрованої на ролі викладача, яка домінувала в освіті багато років, до під-ходу, орієнтованого на студента (“student-oriented approach”) та на понятті «навчання протягом життя» (“life-long learning”). В сучасних умовах студенти повинні вчитися не лише застосовувати різні стратегії навчання, але й також обирати найефективніші з них відповідно до мети та індивідуальної направленості у навчанні. Навчальні завдання мають бути націлені на формування стратегічних навичок та здібностей до самооцінювання. Зокрема, навиків, які роблять людей більш стратегічно компетентними у очікуваних соціо-економічних та технологічних контекстах. На підставі аналізу робіт вчених можна констатувати, що автономія студентів є одним із факторів успішного навчання. Отже, пріоритетним завданням викладачів є формування автономних навиків студентів. Аналіз літературних джерел з питань автономії довів, що не існує єдиного визначення цього поняття у науці. Також було визначено, що більшість вітчизняних фахівців поділяють думку закордонних вчених стосовно фено-мену «автономія». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Академічні студії. Серія «Педагогіка»;Вип. 3, ч. 1, 2021 | - |
dc.subject | автономія | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.title | Студентська автономія в контексті розвитку компетенцій XXI сторіччя | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
73-Текст статті-132-1-10-20211117.pdf | 278,51 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.