Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛеснікова, І. Ю.-
dc.contributor.authorХаліпова, Н. В.-
dc.contributor.authorКузьменко, А. І.-
dc.contributor.authorЖир, С. І.-
dc.contributor.authorШаповалов, О. В.-
dc.date.accessioned2023-08-21T10:37:50Z-
dc.date.available2023-08-21T10:37:50Z-
dc.date.issued2023-08-21-
dc.identifier.citationЛеснікова І. Ю. Оптимізація транспортно-технологічної схеми перевезення сільгосппродукції в особливих умовах України / І. Ю. Леснікова, Н. В. Халіпова, А. І. Кузьменко, С. І. Жир, О. В. Шаповалов // Системи та технології, № 1 (65), 2023. С. 111-123.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5617-
dc.description.abstractСтаття присвячена удосконаленню транспортно-технологічної схеми перевезення сільгосппродукції в умовах воєнного стану. Визначено оптимальний маршрут для перевезення. Розраховані показники собівартості перевезення сільгосппродукції.Україна є одним з найбільших виробників зернових культур, серед яких головне місце посідає пшениця, а також просо, сорго, кукурудза, жито, овес, ячмінь і рис, які використовуються в харчовій промисловості, тваринництві та в секторі відходів тваринництва. В умовах війни дане питання стало чи ненайважливішим через загрозу дефіциту запасів зерна у більшості країн, які кожного року закупляли його у нашої державиАктуальність донної статті обумовлена тим, що в умовах війни перевезення зерна автомобільним транспор-том виходять на першу позицію на ринку вантажних перевезень за обсягом на рівні із залізничним, адже це єдині види транспорту, які мають змогу функціонувати в період війни в Україні. Альтернативні види транспорту втратили можливість працювати в повній мірі або ж взагалі недоступні [3]. Авіапростір повністю закритий, більша частина портів знаходяться в тимчасовій окупації або не мають змоги працювати в повній мірі, бо їх інфраструктура частково зруйнована. Отже, автомобільні перевезення стають одним з головних шляхів експорту зернових культур.Метою даної статті є оптимізація шляхів підвищення ефективності управління процесом перевезення ванта-жів та організація доставки вантажу (на прикладі зернових культур) в умовах воєнного стану.Визначено за критерієм мінімізації загальних транспортних витрат и оптимальний план перевезень пшениці від постачальників до підприємств та порту. З’яовано, яка частина загальних транспортних витрат припадає на перший етап перевезень (від постачальників до розподільчих пунктів), а яка на другий (з розподільчих пунктів до кінцевих пунктів).В результаті застосування інтернет-ресурсів «Трипілля» і “DeGruz” зведені дані про вартість перевезеного вантажу від постачальників до проміжних пунктів і від проміжних пунктів до споживачів. За результатами було отримано оптимізований план перевезення, проведено порівняння витрат на перевезення до і після оптимізації, вартість якого суттєво зменшилася у порівнянні з попереднім, а саме на 9%, що в період війни є вагомим результатом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;№ 1 (65), 2023-
dc.subjectвоєний станuk_UA
dc.subjectоптимізація перевезеньuk_UA
dc.subjectсільгоспродукцuk_UA
dc.subjectбагатоетапна транспорина задачаuk_UA
dc.subjectвартість перевезенняuk_UA
dc.titleОптимізація транспортно-технологічної схеми перевезення сільгосппродукції в особливих умовах Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/1(65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113-Текст статті-212-1-10-20230714.pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.