Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнєєв, М.В.-
dc.contributor.authorКучер, М.М.-
dc.contributor.authorТретьякова, В.О.-
dc.date.accessioned2023-08-08T12:31:07Z-
dc.date.available2023-08-08T12:31:07Z-
dc.date.issued2023-08-08-
dc.identifier.citationКорнєєв М.В. Імідж підприємства індустрії гостинності як інструмент забезпечення конкурентоспроможності / М.В. Корнєєв, М.М. Кучер, В.О. Третьякова // Науковий погляд: економіка та управління, № 2 (82) / 2023. С. 50-58.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5557-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ролі іміджу підприємства сфери гостинності у забезпеченні конкурентоспроможності на ринку послуг. Аргументовано важливість іміджу підприємства в забезпеченні конкурентоспроможності. Доведено, що імідж є ефективним інструментом конкурентної боротьби та ключовим чинником у зміцненні позицій підприємства на ринку, де успіх значною мірою залежить від того, на скільки реальний імідж закладу гостинності відповідає бажаному та очікуваному споживачами. Визначено ефективні шляхи підвищення іміджу підприємств гостинності, які є складниками чи інструментами маркетингової діяльності закладів та основними елементами в досягненні успіху на ринку послуг. Серед перспективних напрямів функціонування виокремлено роботу з резервом іміджу: впровадження інноваційних технологій обслуговування та виробництва, формування корпоративної культури персоналу, запровадження інноваційних форм навчання персоналу, удосконалення системи заохочення та мотивування працівників; запровадження програм лояльності, посилення рекламної підтримки, покращення маркетингової комунікації з метою підвищення інформаційної публічності діяльності закладів гостинності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 2 (82) / 2023-
dc.subjectготельно-ресторанне підприємствоuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleІмідж підприємства індустрії гостинності як інструмент забезпечення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/2 (82)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf473,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.