Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкопенко, Н.С.-
dc.contributor.authorКапінус, Л.В.-
dc.contributor.authorЛелека, О.О.-
dc.date.accessioned2023-08-08T11:58:28Z-
dc.date.available2023-08-08T11:58:28Z-
dc.date.issued2023-08-08-
dc.identifier.citationСкопенко Н.С. Онлайн-мерчандайзинг як інструмент активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку / Н.С. Скопенко, Л.В. Капінус, О.О. Лелека // Науковий погляд: економіка та управління, № 2 (82) / 2023. С. 74-80.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5554-
dc.description.abstractУ статті розглянуто передумови активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку, що є актуальним питанням сьогодення. З’ясовано, що для успішного просування продукції та завоювання довіри інтернет-споживачів необмінною умовою є впровадження нових сучасних маркетингових технологій. Враховуючи те, що з кожним роком зростають обсяги онлайн-продажів товарів, доцільно застосовувати технології онлайн-мерчандайзингу при продажі товарів в інтернет-магазинах: робити привабливий дизайн веб-сайту, пропонувати зручну навігацію та пошук, застосовувати прийоми персоналізації, рекламувати товари та послуги в мережі Інтернет, в тому числі застосовуючи соціальні медіа. За допомогою інтернет-опитування молоді було визначено вагомість певних критеріїв при онлайн-купівлі. Деякі критерії стосуються онлайн-мерчандайзингу: дизайн, навігація веб-сайту, представлення асортименту, персоналізація пропозицій. Особливу увагу приділено персоналізації продажів, впровадження якої допоможе покращити зв’язок з покупцями, збільшити рівень задоволення та підвищити обсяги онлайн-продажів товарів. Слід відмітити, що міжнародні дослідження свідчать про додаткові вигоди, які отримують інтернет-магазини, застосовуючи технології персоналізованого підходу: збільшення продажів, підвищення лояльності клієнтів. Тому вітчизняним підприємствам доцільно в своїх фірмових інтернет-магазинах застосовувати технології онлайн-мерчандайзингу з персоналізованою пропозицією.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 2 (82) / 2023-
dc.subjectонлайн-мерчандайзингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectповедінка підприємстваuk_UA
dc.subjectонлайн-ринокuk_UA
dc.subjectонлайн-покупкаuk_UA
dc.titleОнлайн-мерчандайзинг як інструмент активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/2 (82)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf441,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.