Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілатов, В. В.-
dc.date.accessioned2023-06-13T12:02:11Z-
dc.date.available2023-06-13T12:02:11Z-
dc.date.issued2023-06-13-
dc.identifier.citationФілатов В. В. Роль європейських інституцій в реалізації концепції перехідного правосуддя / Юридичний науковий електронний журнал, № 9/2022. С. 600-602.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0374-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5502-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на необхідності окреслення особливостей нормотворчості та правових форм роботи різних європейських інституцій на перехідних етапах розвитку постконфліктних держав. Тому метою дослідження обрано аналіз ролі ЄС у реалізації концепції перехідного правосуддя. Автор припускає, що роль ЄС в рамках перехідного правосуддя полягає у поєднанні двох основних складових: створення системи міжнародно-правових актів та практична реалізація правових форм роботи європейських інституцій в постконфліктних державах. З’ясовано, що участь європейських інституцій в перехідних процесах функціонально розширює стратегії перехідного правосуддя. Доведено, що на регіональному рівні присутній дисбаланс між практичною та нормативною складовими політики ЄС, тобто функціональні можливості європейських інституцій набагато ширші за реальні дії в рамках стратегій перехідного правосуддя. Автор звертає увагу на занадто високий рівень політизованості перехідних процесів, і вважає це недоліком, оскільки це заважає пошуку історичної правди та реалізації інших напрямків перехідного правосуддя. Встановлено, що гіперполітизація перехідних процесів відбувається внаслідок невизначеності на нормативному рівні ЄС чітких меж участі європейських інституцій у стратегіях перехідного правосуддя. Аргументовано, що право ЄС дозволяє ефективно вирішувати завдання перехідного правосуддя, адже має верховенство над національним завданням постконфліктних (поставторитарних) держав. Обгрунтовано, що ефективність міжнародно-правових актів ЄС підвищується за рахунок незалежності суб’єктів нормотворчості, які на наднаціональному рівні забезпечують формування системи загальновизнаних цінностей та створюють умови для виконання державами власних міжнародних зобов’язань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗапорізький національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЮридичний науковий електронний журнал;№ 9/2022-
dc.subjectверховенство праваuk_UA
dc.subjectєвропейські інституціїuk_UA
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UA
dc.subjectзбройний конфліктuk_UA
dc.subjectмиробудуванняuk_UA
dc.subjectперехідне правосуддяuk_UA
dc.subjectправові форми роботиuk_UA
dc.subjectпостконфліктна державаuk_UA
dc.titleРоль європейських інституцій в реалізації концепції перехідного правосуддяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра публічного та приватного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146.pdf439,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.