Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймаченко, Д. В.-
dc.contributor.authorМінка, Т. П.-
dc.date.accessioned2023-06-07T08:21:11Z-
dc.date.available2023-06-07T08:21:11Z-
dc.date.issued2023-06-07-
dc.identifier.citationПриймаченко Д. В. Особливості оскарження органів публічної адміністрації щодо надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства / Д. В. Приймаченко, Т. П. Мінка // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування, № 6. 2022.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5746-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5482-
dc.description.abstractНаукова стаття присвячена розкриттю особливостей оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів публічної адміністрації щодо надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства. Встановлено, що оскарження надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства в адміністративному порядку є складним та комплексним інститут в праві, що включає в себе процесуальні та процедурні норми. Доведено, що до форм оскарження надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства в адміністративному порядку може бути судова та позасудова складова, але судове оскарження органів влади може виступати виключно факультативною стадією адміністративної процедури надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства. Зроблено висновок, що імперативність правового регулювання оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів публічної адміністрації з надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства є однією з ознак. Це стосується насамперед існування правової регламентації процедури надання самої послуги – зрозуміло, що неможливо оскаржити рішення, дії чи бездіяльність органів публічної адміністрації з надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства, якщо її надання не передбачено законом. Нарешті, оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів публічної адміністрації з надання електронних послуг у сфері міграції та громадянства можливе лише якщо вироблено правове регулювання, тобто правом визначено спеціальний порядок оскарження такої послуги. Вимога особи до органу влади вчинити якісь дії на її користь може розглядатися як адміністративна послуга лише тоді, коли порядок розгляду цієї заяви є чітко регламентованим. Акцентовано увагу, що і адміністративне, і судове оскарження виступають рівнозначними засобами відновлення й захисту прав і законних інтересів фізичних і юридичних осіб. Вони не виключають одне іншого, однак у науковій літературі спостерігається тенденція до визнання необхідності адміністративного оскарження як попереднього етапу перед судовим оскарженням. На думку дослідників, це зумовлено тим, що адміністративне оскарження є менш витратним щодо часу й коштів засобом, до того ж можливість вирішити справу на позасудовому етапі значним чином позитивно вплине на ситуацію надмірної завантаженості адміністративних судівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауково-освітній інноваційний центр суспільних трансформаційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування;№ 6. 2022-
dc.subjectадміністративна процедураuk_UA
dc.subjectгромадянствоuk_UA
dc.subjectелектронна послугаuk_UA
dc.subjectміграціяuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectстадіяuk_UA
dc.subjectоскарженняuk_UA
dc.titleОсобливості оскарження органів публічної адміністрації щодо надання електронних послуг у сфері міграції та громадянстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра публічного та приватного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Минка-Приймаченко.pdf295,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.