Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, В. П.-
dc.contributor.authorМінка, Т. П.-
dc.date.accessioned2023-06-07T07:39:16Z-
dc.date.available2023-06-07T07:39:16Z-
dc.date.issued2023-06-07-
dc.identifier.citationМороз В. П. Адміністративно-правове забезпечення реалізації права осіб з інвалідністю на отримання електронних послуг у сфері міграції та громадянства / В. П. Мороз, Т. П. Мінка // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування, № 5. 2022.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5746-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5476-
dc.description.abstractРозглянуто структуру та зміст адміністративно-правового забезпечення реалізації права осіб з інвалідністю на отримання електронних послуг у сфері міграції та громадянства. У статті висвітлено питання розкриття нормативно-правових актів щодо охорони прав осіб з інвалідністю. Висвітлено особливості надання електронної послуги у сфері міграції та громадянства (наприкладі паспорту громадянина України для виїзду за кордон) для осіб з інвалідністю. Висвітлюється питання процедура, зокрема і вартість оплати, за отримання електронної послуги у вигляді паспорту громадянина України для виїзду за кордон. Необхідно правове регулювання надання електронних послуг в сфері міграції та громадянства удосконалювати в двох основних напрямках: всі розміри плати за найбільш поширені електронні послуги мають визначатися виключно у законах, і жодним чином не у підзаконних актах; розробити та прийняти закон «Про адміністративний збір», у якому має бути уніфіковано назву плати за електронні послуги; визначити чіткі та єдині розміри адміністративних зборів для всіх видів електронних послуг. Констатовано, що держава має сприяти реалізації розумових, освітніх, професійних, фізичних здібностей осіб з інвалідністю, забезпечивши їх індивідуальну мобільність, доступність до всіх закладів і установ, зокрема щодо отримання електронних послуг у сфері міграції. Під час отримання електронної послуги у сфері міграції та громадянства суб’єкти звернення стикаються з такими проблемами: кількість документів необхідних для отримання певного виду електронної послуги є необґрунтованою та суперечить нормативно-правовим актам, що призводить до різного тлумачення відповідними суб’єктами публічної адміністрації, наприклад, п. 8 ст. 4 Закону України «Про адміністративні послуги» – раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вима гаються для отримання електронної послуг тощо; відсутність інформаційного забезпечення щодо вичерпного переліку електронних послуг у сфері міграції та громадянства та суб’єктів публічної адміністрації, які здійснюють надання цих послуг; відсутність нормативно-правової основи на рівні законів України щодо визначення чіткого переліку електронних послуг у сфері міграції та громадянства; неможливість подати документи в електронній формі щодо отримання електронних послуг у сфері міграції та громадянства тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауково-освітній інноваційний центр суспільних трансформаційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування;№ 5. 2022-
dc.subjectадміністративно-правове забезпеченняuk_UA
dc.subjectелектронні послугиuk_UA
dc.subjectзахистuk_UA
dc.subjectміграціяuk_UA
dc.subjectгромадянства особа з інвалідністюuk_UA
dc.titleАдміністративно-правове забезпечення реалізації права осіб з інвалідністю на отримання електронних послуг у сфері міграції та громадянстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра публічного та приватного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МИнка 1.pdf264,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.