Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5468
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коломоєць, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Доненко, Валерій | - |
dc.contributor.author | Гаджиєва, Шабінем | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T05:48:15Z | - |
dc.date.available | 2023-06-07T05:48:15Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-07 | - |
dc.identifier.citation | Коломоєць Т. Суб’єкт забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні: пошук оптимальної нормативної моделі його визначення / Т. Коломоєць, В. Доненко, Ш. Гаджиєва // Підприємництво, господарство і право, 8/2020. С.163-168. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-5321 | - |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5468 | - |
dc.description.abstract | В умовах докорінних реформаційних державотворчих та правотворчих процесів в Україні, безпосе- редньо пов’язаних із впровадженням «партнерської» моделі взаємовідносин приватної особи та суб’єкта публічної адміністрації, що певним чином впливає на модифікацію організаційно-правової структури та функціонального призначення останніх, не втрачають актуальності й питання існування та мак- симального використання ресурсу інституцій, функціонування яких безпосередньо пов’язане із забезпе- ченням публічного інтересу, одним із яких є безпека дорожнього руху. Забезпечення останньої вимагає, з урахуванням постійного зростання загрози їй як в Україні, так і у світі, не лише вдосконалення в тому числі й нормативних засад, окремих інструментів публічного адміністрування у сфері забезпечення дорожнього руху, а й новаційного підходу до формування спеціалізованого суб’єкта з особливим норма- тивно-правовим статусом, функціональне призначення якого було б сконцентроване саме на забезпе- ченні безпеки дорожнього руху. Від якості унормування засад функціонування такого суб’єкта багато в чому залежатиме й ефективність його існування, а отже, й можливість використання всього арсена- лу інструментарію публічного управління задля забезпечення безпеки дорожнього руху. Тим більше, що досвід зарубіжних країн свідчить про можливість і реальну дієвість саме такого підходу до нормативного врегулювання ефективності суб’єктного аспекту публічного управління у сфері безпеки дорожнього руху, а отже, й про можливість та доцільність запозичення такого позитивного досвіду для Україні, безперечно, з акцентом на національну специфіку. Незважаючи на прискіпливу увагу вчених-юристів до дослідження цієї проблематики та непоодинокі спроби законодавця запропонувати проектну модель нормативного врегулювання вирішення цього питання, воно і до цього часу залишається відкритим, а загроза безпеці дорожнього руху продовжує зростати. Все це й зумовлює мету цієї роботи, яка полягає в обґрунтуванні на підставі аналізу різноманітних тематичних джерел доцільності новаційного підходу до виокремлення спеціалізованого органу, безпосередньо функціонально зорієнтованого на забезпечення безпеки дорожньо- го руху в Україні, та формулюванні нормативної моделі закріплення його особливого правового статусу. Об’єктом роботи є суспільні відносини, безпосередньо пов’язані з безпекою дорожнього руху. Предметом дослідження є обґрунтування доцільності формування спеціалізованого суб’єкта забезпечення безпе- ки дорожнього руху в Україні та нормативного закріплення його особливого правового статусу. Під час написання роботи використовувалися як загальнонаукові, так і спеціальні методи наукового пізнання, серед яких: діалектичний – для аналізу проблемного питання у його розвитку; порівняльно-правовий – для аналізу зарубіжного досвіду нормативного закріплення статусу суб’єкта публічного адмініструван- ня у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху; логіко-юридичний – для формулювання тематичного понятійного ряду; прогнозування та моделювання – для обґрунтування новаційного підходу до вирішен- ня питання суб’єктного аспекту публічного адміністрування у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, формулювання оптимальної нормативної моделі закріплення його правового статусу. У підсумку це й дозволило сформулювати авторські висновки та пропозиції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва ім. академіка Ф. Г. Бурчака; ТОВ «Гарантія» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Підприємництво, господарство і право;8/2020 | - |
dc.subject | дорожній рух | uk_UA |
dc.subject | безпека дорожнього руху | uk_UA |
dc.subject | публічне адміністрування | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт | uk_UA |
dc.subject | нормативна модель | uk_UA |
dc.subject | правовий статус | uk_UA |
dc.subject | законодавство | uk_UA |
dc.subject | удосконалення | uk_UA |
dc.title | Суб’єкт забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні: пошук оптимальної нормативної моделі його визначення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кафедра публічного та приватного права |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
В.Доненко 3.pdf | 162,66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.