Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоненко, В.В.-
dc.date.accessioned2023-06-07T05:26:04Z-
dc.date.available2023-06-07T05:26:04Z-
dc.date.issued2023-06-07-
dc.identifier.citationДоненко В.В. Вплив скасування штрафних балів на становлення публічного адміністрування в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху / В.В. Доненко // Юридичний науковий електронний журнал, № 2/2022. С. 214-216.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0374-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5467-
dc.description.abstractРозглянуто питання публічного адміністрування в сфері безпеки дорожнього руху відповідно до сервісної концепції відповідно до якої суб’єкти публічного управління мають забезпечувати права, свободи і законні інтереси фізичних та юридичних осіб. Наголошено на необхідності дослідження безпеки дорожнього руху через призму оновленого розуміння адміністративного права. Підкреслено, що проведення в Україні чергового етапу адміністративної реформи має трансформуватися у запровадження нової моделі відносин, забезпечуючи становище приватної особи як суб’єкта, наділеного правами щодо публічної адміністрації. Через оновлення адміністративного права має бути забезпечена нова суспільна спрямованість в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Здійснено аналіз загальнотеоретичних питань, пов’язаних з адміністративною відповідальністю, зокрема, пов’язаних з безпекою дорожнього руху. Однією з вад в цієї сфери, на думку автора , є продовження вирішення питань забезпечення безпеки дорожнього руху в межах та форматі, окресленому доктриною радянського адміністративного права. З утворенням Національної поліції, ліквідацією Державтоінспекції, ознаки карального ухилу продовжують мати місце . Обґрунтована авторська позиція щодо штрафних балів як абсолютно нового виду адміністративного стягнення, як атрибуту автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху та недоцільність їх скасування. Роз’яснюється їх сутність, особливість та важливість як для сфери безпеки дорожнього руху в цілому, і атрибуту автоматичної фіксації правил дорожнього руху. Нарахування штрафних балів мало на меті з одного боку стимулювати законослухняних водіїв, а систематичні порушники нарахованих балів могли позбавитися за лічені дні або, навіть, години. Визначено напрями наукового пошуку у розбудові публічного адміністрування у сфері безпеки дорожнього руху. Зокрема, наявність постійної послідовної стратегії в цій сфері, завдання з забезпечення безпеки дорожнього руху слід здійснювати комплексно та послідовно, людина має стати головною особою в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, її інтереси, життя, здоров’я мають визначати ефективність публічного адміністрування в сфері безпеки дорожнього руху.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗапорізький національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЮридичний науковий електронний журнал;№ 2/2022-
dc.subjectпублічне адмініструванняuk_UA
dc.subjectбезпека дорожнього рухуuk_UA
dc.subjectадміністративна відповідальністьuk_UA
dc.subjectштрафні балиuk_UA
dc.subjectавтоматична фіксаціяuk_UA
dc.subjectміжнародний досвідuk_UA
dc.titleВплив скасування штрафних балів на становлення публічного адміністрування в сфері забезпечення безпеки дорожнього рухуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра публічного та приватного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
В.Доненко 2.pdf367,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.