Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймаченко, Д. В.-
dc.contributor.authorЛегеза, Є. О.-
dc.date.accessioned2023-06-01T08:00:24Z-
dc.date.available2023-06-01T08:00:24Z-
dc.date.issued2023-06-01-
dc.identifier.citationПриймаченко, Д. В., Легеза, Є. О. Зарубіжний досвід суб’єктів владних повноважень щодо примирення сторін у адміністративному судочинстві. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування, № 3. 2022.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5746-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5431-
dc.description.abstractРозглянуто структуру та зміст зарубіжного досвіду суб’єктів владних повноважень щодо примирення сторін у адміністративному судочинстві. Висловлюючись щодо напрямів вдосконалення процедур примирення у адміністративному судочинстві, зазначено, що для розширення практики примирення сторін у адміністративному судочинстві мають бути вжиті заходи для усунення деяких стримуючих факторів, серед яких, зокрема, неспроможність суб’єктів владних повноважень досягти примирення через пе¬редбачені законодавством про організацію та порядок функціонування суб’єкта владних повноважень правові перешкоди для виконання умов примирення (недостатність повноважень для прийняття владного управлінського рішення, визначеного умовами примирення тощо) та ментальність публічного адміністрування, що не є сприят¬ливою для вироблення суб’єктом владних повноважень разом із приватною взаємоприйнятного для них рішення із взяттям на себе відповідальності за його зміст та належне виконання. Також, не мають допускатись спроби використати процедури примирення всупереч їх призначенню для штучного затягування судового розгляду або зміни складу суду чи інших процесуальних зловживань. Шляхами оптимізації інституційного та правового забезпечення примирення у адміністративному судочинстві на основі позитивного зарубіжного досвіду, слід визначитись щодо доцільності зобов’язання сторін подавати проект судового рішення, щодо якого сторони досягли примирення, повідомляти суд про підстави сподіватись на примирення, а також висловити міркування щодо направлення суддів на навчальний курс, присвячений аспектам посередництва і примирення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауково-освітній інноваційний центр суспільних трансформаційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування;№ 3. 2022-
dc.subjectадміністративне судочинствоuk_UA
dc.subjectпримирення сторін у судовому процесіuk_UA
dc.subjectпримирення сторін у адміністративному судочинстві зарубіжних країнuk_UA
dc.subjectповноваження суб’єктів владних повноважень щодо примиренняuk_UA
dc.titleЗарубіжний досвід суб’єктів владних повноважень щодо примирення сторін у адміністративному судочинствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра публічного та приватного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01_06_03_2022_Pryimachenko_Leheza.pdf321,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.