Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовчанська, О.М.-
dc.contributor.authorІванова, Л.О.-
dc.date.accessioned2023-05-26T10:30:16Z-
dc.date.available2023-05-26T10:30:16Z-
dc.date.issued2023-05-26-
dc.identifier.citationВовчанська О.М., Іванова Л.О. Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу / О.М Вовчанська, Л.О. Іванова // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 15-25.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5387-
dc.description.abstractДослідження присвячено аналізу сутності усвідомленого споживання, його рівня в Україні і світі в контексті соціально-етичного маркетингу. Показано, що в економіці розвинених країн індустрія моди займає значну частку в споживчих витратах, зайнятості, обсягах прямих інвестицій, але водночас є на другому місці за шкідливими впливами і забрудненням довкілля. Визначено базові принципи концепції відповідального споживання та виробництва. З’ясовано, що гідною альтернативою бездумному та безконтрольному споживанню є кастомайзинг. Охарактеризовано основні сегменти ринку сталої моди. Константовано, що в Україні свідома мода розвинена недостатньо, але в країні велика практика реалізації концепції свідомого споживання через майданчики для продажу та обміну користованих речей. Доведено, що важливим напрямом свідомого споживання є ширше впровадження альтернативних джерел сировини. Наголошується, що посиленню концепції свідомого споживання значною мірою сприяють соціальні медіа. Встановлено, що концепція сталої моди підтримується урядовими ініціативами в усьому світі, які, безумовно, змінюють кон’юнктуру цієї галузі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023-
dc.subjectусвідомлене споживанняuk_UA
dc.subjectсвідома модаuk_UA
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальний бізнесuk_UA
dc.subjectіндустрія модиuk_UA
dc.subjectкастомайзингuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.titleАктивізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/1(81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf435,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.