Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідусенко, В. В.-
dc.contributor.authorКравченко, М. А.-
dc.contributor.authorЗолотарьов, С. А.-
dc.contributor.authorПрохорченко, Г. О.-
dc.date.accessioned2023-05-22T10:16:06Z-
dc.date.available2023-05-22T10:16:06Z-
dc.date.issued2023-05-22-
dc.identifier.citationДідусенко В. В. Дослідження крос-кордонних перевезень зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортом / В. В. Дідусенко, М. А. Кравченко, С. А. Золотарьов, Г. О. Прохорченко // Системи та технології, № 2 (64), 2022. С. 19-29.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5337-
dc.description.abstractУ статті досліджено крос-кордонні перевезення зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортом. З метою проведення детального аналізу досліджено організацію перевезення зерна з України в Німеччину залізничним та автомобільним транспортом за маршрутом Луків, Україна – Росток, Німеччина. Проаналізовано час перевезення вантажу на маршруті з розподілом за видами операцій: – час під вантажними та митними операціями; простій під технічними операціями та час в русі. Розраховані маршрутна та ходова швидкість перевезення зерна автомобільним та залізничним транспортом. Виявлено основні «вузькі місця» в технології крос-кордонних перевезень зернових вантажів з України. Для комплексної оцінки переваг і недоліків використання залізничного або автомобільного транспорту для перевезення зернових вантажів розрахована вартість за маршрутом, що досліджувався. Виконано порівняльний аналіз вартості перевезення зерна при виборі різних схем перевезення. Побудовано залежності вартості перевезення від відстані. Знайдені області економічної доцільності використання автомобільного транспорту у порівнянні із залізничним. Порівняльний аналіз тарифних систем перевезення зернових вантажів на великі відстані в експортному сполученні різних залізничних компаній перевізників з варіантами перевезення автомобільним транспортом засвідчив конкурентоспроможність автотранспортного тарифу в зоні перевезення до 130 км. На основі розрахованих за публічними тарифами залежностей величин тарифу перевезення 1 тони зерна залізничними компаніями-перевізниками та автотранспортом від відстані перевезення виявлені зони економічної доцільності використання автотранспорту. Перша зона доцільності використання автотранспорту у порівнянні з найнижчим залізничним тарифом DB Cargo Polska S.A. знаходиться в межах 50 км. Друга зона за тарифом АТ «Укрзалізниця» – до 94 км. Третя зона за PKP Cargo S.A. – до 130 км. Зроблено висновок щодо ефективності транскордонних перевезень зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортом з України в Німеччину.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;№ 2 (64), 2022-
dc.subjectкрос-кордонні перевезенняuk_UA
dc.subjectмаршрутuk_UA
dc.subjectтривалість операційuk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectзалізницяuk_UA
dc.titleДослідження крос-кордонних перевезень зернових вантажів автомобільним та залізничним транспортомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/2(64)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
91-Article Text-170-1-10-20230412.pdf977,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.